Prilikom kupovine novog automobila ljudi često ne uzimaju u obzir koliko je cijena nekog modela pala i koliko dobro mogu proći ako ga kupe. Obično se obraća pažnja na druge troškove, kao što su potrošnja goriva i cijena popravaka, ali rijetko ko je svjestan koliko je pala cijena određenih automobila, piše Whatcar.
Uzimajući u obzir faktore kao što su tri godine vožnje i 58.000 prijeđenih kilometara, ovih 10 automobila najviše je pojeftinilo u postocima.
10) Citroën C3
Model: 1.5 Blue HDi 100 Feel
Početna cijena: 21.400 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 5.900 eura
Pad cijene: 15.500 eura
Zadržana cijena: 27,4 posto
Dobar izgled, praktičnost i udobnost u vožnji čine ovaj auto i dalje privlačnim, a posebno uz ovoliki pad u cijeni, zbog kojeg ga mnogi i izbjegavaju, svjesni da će prilikom preprodaje dobiti za njega znatno manje nego što su dali.
9) Fiat Panda
Model: 1.2 Pop
Početna cijena: 11.800 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 3.200 eura
Pad cijene: 8.600 eura
Zadržana cijena: 27,3 posto
Panda je duže u prodaji od ostalih trenutno popularnih novih automobila koje danas možete kupiti, a njegovi sigurnosni rezultati su veoma loši – EURO NCAP dao mu je nula zvjezdica 2018. godine. Osim toga, prostor za noge za one koji sjede na stražnjem sjedalu je malen, a ograničena je i osnovna standardna oprema.
8) Mercedes S-Klasa Cabriolet
Model: S560 Grand Edition
Početna cijena: 143.900 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 38.500 eura
Pad cijene: 105.400 eura
Zadržana cijena: 26,7 posto
Iako se našao na ovoj listi, S560 Cabriolet je senzacionalan automobil. Njegov čudovišno moćan, a tih motor i luksuzni i prostrani interijer čine ga jednim od najpoželjnijih automobila na tržištu, uprkos padu cijene.
7) Mercedes-AMG E53
Model: Premium Plus 4dr
Početna cijena: 78.600 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 20.900 eura
Pad cijene: 57.700 eura
Zadržana cijena: 26,6 posto
Mercedes-AMG E53 ima trolitarski V6 benzinski motor dopunjen blagim hibridnim sustavom od 48 volti radi pojačanja performansi i efikasnosti. Iako je veoma brz, ne oduševljava kupce kao AMG E36.
6) Citroën C1
Model: 1.0 VTi 72 Feel 3dr
Početna cijena: 14.200 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 3.700 eura
Pad cijene: 10.500 eura
Zadržana cijena: 26,3 posto
Kao auto namijenjen vožnji po gradu, on je savršen za urbane sredine, a osim toga, troši prilično malo goriva.
5) Fiat 500C
Model: 1.o Mild Hybrid Pop
Početna cijena: 17.600 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 4.600 eura
Pad cijene: 13.000 eura
Zadržana cijena: 26 posto
Mnogi vole retro izgled ovog automobila, pa se on dobro prodaje. Ipak, ovo je mač s dvije oštrice, budući da postoji veliki broj korištenih automobila koji zbog velike ponude spuštaju njegovu cijenu.
4) Peugeot 108
Model: 1.0 72 Allure 3dr
Početna cijena: 15.700 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 3.900 eura
Pad cijene: 11.800 eura
Zadržana cijena: 25,1 posto
Osim nekoliko vizualnih razlika, Peugeot 108 je isti automobil kao i Citroën C1. Ima slične dobre i loše strane i sličan pad u cijeni.
3) Maserati Quattroporte
Model: V6d
Početna cijena: 87.200 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 20.600 eura
Pad cijene: 66.600 eura
Zadržana cijena: 23,6 posto
Quattroporte je trebao biti sportska verzija luksuznih automobila, ali nije zadovoljio kriterije. Dizel motor je prilično grub, a vožnja njime može biti veoma turbulentna.
2) Fiat Tipo
Model: 1.6 Multijet Mirror
Početna cijena: 23.500 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 5.300 eura
Pad cijene: 18.100 eura
Zadržana cijena: 22,7 posto
Ovaj automobil je Fiatov odgovor na popularne automobila kao što su Ford Focus, Vauxhall Astra i Volkswagen Golf, ali bez obzira na to što impresionira svojom darežljivom ponudom osnovne opreme i niskom cijenom, nije toliko ugodan za vožnju i prilikom preprodaje ima veoma nisku cijenu.
1) Peugeot 308
Model: 1.5 Blue HDi 100 Active
Početna cijena: 25.000 eura
Cijena poslije 58.000 km za 3 godine: 5.500 eura
Pad cijene: 19.500 eura
Zadržana cijena: 21,9 posto.
Kao i Tipo, i 308 spada u klasu obiteljskih hatchbackova. I dobre strane su im iste, motori su ekonomični, interijer je ugodan i ima dosta prostora u prtljažniku. Ipak, težak je za vožnju, a prostor za one koji su na stražnjem sjedištu je mali, što mu snižava cijenu.