Oko 1.000 čipova po autu
2

Dvanaest japanskih proizvođača formiralo savez za proizvodnju poluprovodnika

A. M.
Najveće japanske automobilske kompanije, uključujući dobavljače dijelova i proizvođače čipova formiralo je savez za istraživanje i razvoj naprednih automobilskih čipova, s ciljem proizvodnje efikasnijih automobilskih procesorskih čipova visokih performansi.

Dvanaest japanskih kompanija koje se bave proizvodnjom automobile, dijelova i električnih komponenti i poluprovodnika osnovale su naprednu istraživačku grupu (Advanced SoC Research for Automotive - ASRA) za provođenje istraživanja i razvoj digitalnih poluprovodnika visokih performansi za upotrebu u automobilima. Kompanije koje učestvuju u novom savezu su: Honda, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota, DENSO, Panasonic Automotive Systems, Cadence Design Systems, MIRISE Technologies, Renesas Electronics, Socionext i Synopsys.

U svakom automobilu se koristi oko 1.000 poluprovodnika, a tipovi se razlikuju zavisno od primjene. Među njima, SoC su bitni poluprovodnici za tehnologiju samovozećeg vozila i automobilske multimedijalne sisteme, koji zahtijevaju tehnologiju čipova sljedeće generacije da bi postigli napredni nivo snage računara.

"Chiplet" tehnologija odražava pristup dizajnu i proizvodnji u kojem se tradicionalni čip razlaže na manje, odnono pojedinačne komponente - čiplete. Oni se zatim proizvode zasebno i sklapaju na podlozi ili u paketu kako bi se formirao kompletan sistem. Ova tehnologija može pružiti bolje performanse za automobilsku industriju.

ASRA ima za cilj uspostaviti čiplet tehnologiju u automobilima od 2028. i instalirati SoC u masovna vozila od 2030. ASRA će raditi s industrijom, vladom i akademijom na promovisanju nacionalne i međunarodne saradnje kao vodeća svjetska istraživačka grupa u oblasti tehnologije. Japanska vlada jača svoju podršku industriji čipova, koja postaje sve važnija za ekonomsku sigurnost.