
Riječ je o modelu koji će biti rivala luksuznim modelima kompanija Mercedes, Nio i Land Rover.
Filozofija dizajna eksterijera modela Aito M9 je zasnovana na "vrhunskoj jednostavnosti i čistoći". Automobil ima moderan i prodoran dizajn svjetala, a prednja svjetla i aerodinamični usisnici su besprijekorno integrisani. M9 je dug 5.239 mm, širok 1.999 i visok 1.800 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi značajnih 3.110 mm, čime je osigurana prostrana unutrašnjost za putnike i prtljag.

Stražnji dio je usvojio jednostavniji, više zaobljen dizajn, Aitov logo je iznad stražnjih svjetala. Simetrija u dizajnu govori o skladnom spoju oblika i funkcije, što je dokaz Huaweijevog poklanjanja pažnje detaljima.

Unutrašnjost će odgovarati ljubiteljima tehnologije, opremljena je Huaweijevim HarmonyOS 4.0 kokpitom, tu su tri ekrana, kao i Huaweijev in-car entertainment sistem AI Intelligent Cystal. Prvi put je Huawei iskoristio svog digitalnog asistenta Xiaoyi, kojim je osigurao besprijekorno i interaktivno korisničko iskustvo. Crystal je još uvijek dio hvaljenog Huawei Sound sistema.

Međutim, nije sve u izgledu i tehnologiji, ima nešto i u svestranosti. SUV nudi šest jednakih sjedišta, sva su motorizovana i mogu se prilagođavati u različite konfiguracije te smjestiti 3,4, 5 ili 6 putnika ovisno o potrebi u određenom trenutku.

Aito M9 će biti dostupan kao EV i ERV, potpuno električni model će imati pogon na sva četiri točka naprijed će se nalaziti motor od 160, a nazad od 230 kW, a proizvodi ih kompanija Contemporary Amperex Technology Co. (CATL). Model s produženim dometom će pokretati 1,5-litarski turbobenzinac snage 112 kW, koji će djelovati kao generator, dok će naprijed i nazad biti smješteni električni motori od 165 i 200 kW.
Predprodaja modela Aito M9 počinje u aprilu po cijeni od oko 63.900 i 77.100 eura.