Domet 430 kilometara
12

Električni pickup Maxus eTerron 9 stiže u Evropu

D. B.
Kineska invazija na Evropu se nastavlja, a novi model koji stiže na Stari kontinent je električni pickup.

Riječ je o modelu brenda Maxus, koji posluje pod SAIC-om, a koji je također vlasnik MG-a. Maxus je na sajmu u Hanoveru predstavio svoj novi električni pickup eTerron, koji naziva "prvim evropskim 4x4 električnim serijskim pickupom proizvedenim na specijalnoj električnoj platformi".

Pickup odlikuje New Electrified Mecha dizajn, koji podrazumijeva potpuno zatvorenu prednju masku, vertikalna prednja svjetla s dnevnim svjetlima u obliku slova C, dok se ispod haube krije prtljažni prostor zapremine 236 litara.

Pickup ima "oštru" karoseriju i plastične obloge, kao i elektronska vrata prtljažnika te srednja vrata koja povećavaju prostor za utovar jednostavnim pritiskom dugmeta, tako da je moguće lako utovariti predmete duge do 2,4 metra.

Gledajući dimenzije, dužina pickupa iznosi 5.500 mm, što znači da je za 140 mm duži od Ford Rangera, odnosno 175 mm od Toyota Hiluxa.

I dok je eksterijer "generičan", unutrašnjost je prilično zanimljiva, presvučena je kožom u dva tona te ima samostojeće ekrane. Krase je metalni detalji, plutajuća centralna konzola i dvokraki upravljač. Na raspolaganju je 20 pretinaca za odlaganje različitih predmeta, a vozačevo sjedište se elektronski podešava u osam smjerova te posjeduje funkciju ventilacije i masaže. Oba prednja sjedišta se mogu preklopiti, čime se dobija ravna površina za spavanje dužine 1.700 mm.

Pickup pokreću dva elektromotora, koji isporučuju 442 KS na sva četiri točka. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 5,8 sekundi. Dobio je bateriju kapaciteta 102 kWh, koja omogućava domet do 430 kilometara. Koristeći 115 kW DC brzi punjače, baterija se napuni od 20 do 80 posto za oko 40 minuta. Na raspolaganju je Vehicle to Load funkcija, koja omogućava bateriji da napaja više 2,2 kW i 6,6 kW utičnica.

Maxus eTerron 9 ima polu-monokok, koji nudi kombinaciju prednosti jednodjelne konstrukcije i konstrukcije karoserije na ramu. Može povući do 3.500 kg tereta, a maksimalna nosivost iznosi 620 kg.

Ostale karakteristike uključuju zračni ovjes podesiv po visini te modove vožnje Normal, Sand, Mud i Custom.

Prodaja u Evropi bi trebala početi u četvrtom kvartalu godine.