F80 ne pokreće V12, nego V6 twin-turbo motor uparen s tri elektromotora, a ukupna snaga iznosi brutalnih 1.200 KS.
Puristi će možda "gunđati" zbog gubitka atmosferskog V12 motora, no ovaj V6 ipak ima pedigre jer je blisko povezan s motorom koji je odveo model 499P do vezanih pobjeda na Le Mansu.
F80 ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 2,15 sekundi, dok je njegova maksimalna brzina veća od 350 km/h.
Ferrarijevi inženjeri su modificirali vrijeme paljenja i ubrizgavanja te su povećali pritisak u komori za sagorijevanje za 20 posto u odnosu na model 296. Motor je uparen s osmostepenim mjenjačem s dvostrukim kvačilom, koji je specijalno kalibriran kako bi se nosio s dodatnim pritiskom.
Električni turbopunjači s motorom na osovini između turbine i kompresora, doslovno eliminišu kašnjenje. Zahvaljujući ovom rješenju, V6 dostiže maksimalnu brzinu motora od 9.000 obr/min s dinamičkim limiterom na 9.200 obr/min.
Ferrari je razvio i proizveo elektromotore samostalno. Na prednjoj osovini se nalaze dva motora plus inverter te integrisani sistem hlađenja, dok se treći motor nalazi nazad. Dva prednja motora omogućavaju raspodjelu obrtnog momenta te mogu poslati do 210 kW nazad na prednju osovinu putem regenerativnog kočenja.
Elektromotor postavljen nazad obavlja tri osnovne funkcije, a to su pokretanje benzinskog motora, povrat energije i dodavanje obrtnog momenta kada je to potrebno. Također, osigurava više od 80 KS ukupnoj snazi te može rekuperirati 70 kW energije u regeneracijskom modu. Sva tri elektromotora su povezana na 800-voltnu litij-ćelijskom baterijom ukupnog kapaciteta 2,3 kWh, a ukupna snaga je 330 KS.
F80 koristi asimetričnu monokok šasiju napravljenu od karbonskih vlakana i kompozitnih materijala. Krov je u potpunosti karbonski, dok su prednji i stražnji podokvir od aluminija. Asimetrični dizajn šasije znači da je vozačevo sjedište prilagodljivo, dok "leptir" vrata omogućavaju lakši ulazak te izlazak iz automobila, a također izgledaju sjajno.
Novi model ima tradicionalnu konfiguraciju s dva sjedišta i kokpit fokusiran na vozača, a u Ferrariju kažu da je ovo "1+" konfiguracija. Kontrolna tabla je okrenuta prema vozaču, a on sjeda u svijetlo crveno sportsko podesivo sjedište (kadica). Sjedište za suvozača je fiksno.
Ferrari je dizajnirao novi upravljač za F80 s ravnijim gornjim i donjim dijelom, koji će se pojaviti i u nekim drugim budućim modelima ove kompanije.
Dizajn modela F80 potpisuje Flavio Manzoni, a začet je u Ferrari Styling Centru u Maranellu te ima retro naznake kao što su svjetla s "vizirom" inspirisana modelom Daytona, a tu su i lukovi stražnjih točkova koji podsjećaju na F40. Model je nešto niži od LaFerrarija te ima aktivnu aerodinamiku koja njegov stražnji dio čini unikatnim.
Ferrari je preuzeo većinu aerodinamičkih detalja iz Formule 1. "Šiljati" nos je kombinovan s prepoznatljivim S-Duct kanalima, a rezultat je 450 kilograma downforcea samo na prednjoj osovini pri brzini od 250 km/h. Zahvaljujući aktivnom krilu i masivnom difuzoru od 180 cm, F80 stvara 590 kg downforcea nazad, odnosno više 1.000 kg ukupno pri brzini od 250 km/h.
Vozač može birati između tri moda, a to su Hybrid, Performance i Qualify. Potpuno električni mod ne postoji, no hibridni prioritet stavlja na povrat energije i punjenje baterije, dok Performance mode troši više energije održavajući bateriju u stanju napunjenosti od 70 posto. Mod Qualify oslobađa punu snagu modela F80.
Ferrari je uveo i novu tehnologiju pod nazivom Boost Optimization, kojoj vozači pristupaju u Performance i Qualify modovima. Nakon brzog probnog kruga na stazi Boost Optimization će prepoznati određena područja staze u kojima može pružiti više snage, npr. na pravcima, odnosno raspodijeliti snagu na optimalan način.
Za zaustavljanje se brine nova CCM-R Plus kočiona tehnologija na kojoj je Ferrari sarađivao s kompanijom Brembo. Napredne karbonske kočnice koriste duža vlakna koja unapređuju mehaničku čvrstoću u odnosu na tradicionalne karbonske kočnice za 100 posto, dok istovremeno poboljšavaju termičku povezanost za 300 posto.
Kao i Purosangue, F80 ima aktivni ovjes iz Multimatica. Svaki amortizer ima motor koji može zaustavljati ili ubrzavati klip, čime se eliminiše potreba za stabilizatorima i omogućava veliki raspon između kvalitete vožnje i upravljivosti. Ovjes osigurava stabilnu aerodinamičku platformu, koja je ključna za automobile s visokim downforceom.
Kupcima su na raspolaganju dvije opcije fantastičnih guma, a to su Michelin Pilot Sport Cup 2 i Pilot Sport Cup 2R. Dimenzije prednjih guma su 285/30, a stražnjih 345/30.
Ferrari nudi i aktivnu sigurnosnu opremu poput automatskog kočenja u hitnim situacijama, upozorenje na napuštanje trake, pomoć u održavanju vožnje trakom, automatska duga svjetla i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova.
Cijena Ferrarija F80 iznosi 3,6 miliona eura, a bit će proizvedeno samo 799 primjeraka. Proizvodnja počinje krajem 2025., a završava 2027. godine.