Iz francuske automobilske grupacije PSA, pod čijim okriljem je odnedavno i Opel, stigla je informacija o planovima za povratak na tržište Sjeverne Amerike, a ubrzo nakon toga i odluka prema kojoj se njeni brendovi Peugeot i DS Automobiles ove jeseni neće pojaviti na Sajmu automobila u Frankfurtu.
S promjenama u globalnoj marketinškoj strategiji, na koje je značajno utjecala sve popularnija mogućnost internetskih promocija, svoje automobile u Frankfurtu ove jeseni neće izložiti ni grupacija FCA, a na jednom od najznačajnijih međunarodnih sajmova također neće biti Nissana i njihovog luksuznog podbrenda Infiniti.
"Žao nam je što publika ove godine neće imati priliku uživo vidjeti neke modele automobila pojedinih brendova. Razlozi variraju od kompanije do kompanije, a uzroci odsustva uglavnom su finansijske i korporativne prirode", rekao je izvršni direktor Sajma automobila u Frankfurtu Klaus Braeunig.
Istovremeno, glasnogovornik grupacije PSA potvrdio je da će Citroën imati svoj izložbeni prostor na Sajmu automobila u Frankfurtu, a iz kompanija Ford i Volvo još ranije je potvrđeno odsustvo s ovogodišnjeg frankfurtskog okupljanja.