Ferrari 410 Sport Spider koji su vozili Fangio i Shelby ide na aukciju
Legendarni Enzo Ferrari je osmislio model 410 Sport Spider dok je tražio način da osigura titulu u šampoonatu World Sportscar Championship 1955. godine. Kako bi došao do titule, morao je napraviti automobil koji bi mogao biti dobar na stazama, ali i uspješno završiti petodnevni Carrera Panamericana reli kroz Meksiko.
Za potrebe šampionata je dizajniran novi tim šasije 519/C zajedno s cjevastim ramom, a ugrađen je 5,0-litarski V12 motor koji je razvijao 400 KS. Samo dva primjerka automobila su proizvedena, ali je reli Carrera Panamericana otkazan pa su automobili učestvovali na World Sportscar Championshipu 1956. godine.
Primjerak na fotografijama nosi oznaku 0598 CM, a prvobitno su ga vozili Juan Manuel Fangio i Eugenio Castellotti. Nakon uspješnog debija na utrci 1.000 km Buenos Airesa u januaru 1956. godine, automobil je poslan u Ferrarijevu fabriku te ga je kasnije kupio John Edgar. Nakon toga ga je za Team Edgar vozio Carroll Shelby te ostvario niz pobjeda.
Automobil je bio toliko dobar da je impresionirao Shelbyja.
"Ništa ne može doći ni blizu ovog Ferrarija ako on radi", kazao je Shelby za Los Angeles Times.
Kasnije je Ferrari vozio Richie Ginther i drugi, a automobil je povučen iz utrka 1960. godine te je prodan. Novi vlasnik ga je vratio u svijet utrka 1963. godine te je učestvovao na utrci Daytona Continental 3 Hours. Pravila su zahtijevala fiksni krov pa je jedan napravljen za ovaj Ferrari, no pokvario je aerodinamiku pa je na kraju vlasnik ipak koristio 250 GTO.
Ferrari 410 Sport Spider je ponovo "penzionisan" te je čuvan u kolekciji dva desetljeća. Godine 1980. ga je kupio Howard Cohen te ga je restaurirao, a od tada je automobil promijenio nekoliko vlasnika. Originalni rezervoar za gorivo sadrži Shelbyjeve riječi koji je kazao: "Gospodin Ferrari mi je rekao da je ovo najbolji Ferrari koji je ikada napravio".
Automobil će novog vlasnika dobiti u augustu.