"Šarenilo" nije poželjno
2

Ferrari će ograničiti personalizaciju svojih automobila, želi očuvati ugled svog brenda

Piše: D. B.
U Ferrariju znaju da se, ukoliko žele biti korak ispred, moraju pobrinuti za imućne klijente na način na koji rijetki mogu. Ipak, neki kupci superautomobila imaju mnogo više novca nego ukusa, zbog čega kompanija iz Maranella radi na tome da onemogući prilagođavanje koje nije u skladu s vizijom brenda.

Telegraph piše da Ferrari pravi plan kojim će potencijalno spriječiti vozače da biraju boje ili šeme boja koje bi mogle naštetiti brendu. U izvještaju se navodi izjava direktora Benedetta Vigne, koji je nagovijestio da bi Ferrari mogao poduzeti mjere za sprečavanje određenih konfiguracija.

"Interno smo razmišljali da možda unaprijed definišemo konfiguracije boja. Trebamo obratiti pažnju, jer moramo braniti vrijednosti i identitet brenda. Nećemo praviti čudan automobil", rekao je Vigna.

Ovim kompanija iz Maranella zadržava pravo da klijentima kaže "ne". Vigna nije potvrdio da Ferrari razmatra stavljanje kupaca na crnu listu kako govore glasine, nego je umjesto toga jasno stavio do znanja da bi brend mogao ograničiti određene opcije.

"Postoje kombinacije koje se drugom potencijalnom kupcu neće svidjeti ili ih jednostavno ne voli", dodao je on.

Ferrari je ranije stavljao kupce na crnu listu iz različitih razloga. Kompanija je poslala pismo DJ-u Joelu Zimmermanu zbog načina na koji je "ukrasio" svoj Ferrari, no postoji razlika između rješavanja stvari "tiho iza zatvorenih vrata" i otvorenog priznanja postojanja zabrane za kupce.

Brend je poznat po svom programu personalizacije te ističe da svojim kupcima uvijek pruža "ogromnu slobodu izbora". Da li će Ferrari zaista reći bogatom kupcu da "ne želi nešto učiniti" kada on ponudi sedmocifreni iznost, vrijeme će pokazati.