Ferrarijev marketinški i komercijalni direktor Enrico Galliera je u intervjuu za australski magazin Drive kazao da kompanija čuva dokumentaciju gotovo svih automobila koje je proizvela. U slučaju potrebe kompanija ima način da proizvode nove dijelove kako bi zadržala klasike na cesti. Novi dijelovi se proizvode pomoću modernih proizvodnih tehnika, a među njima je i 3D printanje. Originalni tehnički dokumenti su korisni i prilikom popravki oldtimera.
"Ferrari je automobil u kojem želimo da naši klijenti uživaju u narednih 10, 15 ili 50 godina. Stoga je važno da svaka komponenta, ne samo mehanička nego i električna, bude dostupna u budućnosti", poručuju iz kompanije.
Posljednji dio se uglavnom tiče novog model F80 i toga kako je Ferrari odlučio sam proizvoditi neke dijelove umjesto da ih dobija od trećih strana. Galliera je istakao da je prednji motor kompaktniji i 36 kilograma lakši u odnosu na onaj kod modela SF90 Stradale. Obavljanjem posla interno, Ferrari ima više kontrole te može ponuditi potrebnu podršku u narednih 20 do 30 godina.
Osim restauriranja klasičnih automobila u što je moguće originalnije stanje, vozila se mogu poboljšavati i izvan fabričkih specifikacija. Tu je nova baterija za prethodni flagship LaFerrari, koja traje duže nego prethodna. Ovo je važno unapređenje za hiperautomobil koji se rijetko vozi, jer većina ovakvih vozila veći dio života provode u klimatiziranim garažama.
Nešto slično kao Ferrari nude i drugi brendovi poput BMW-a, koji još uvijek proizvodi dijelove za pojedine automobile čak iz šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Na toj listi je i M1, koji je proizveden u svega 453 primjerka.