Ford je odustao od razvoja novog Focusa RS koji bi nastao na osnovici aktuelne četvrte generacije njihovog predstavnika u C segmentu, pa na vrhu ponude ostaje verzija ST čiji 2,3-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor razvija 280 KS i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Focus ST od 0 do 100 km/h stigne za 5,7 sekundi i razvije 250 km/h.
Glasine da će evropska filijala odjela Ford Performance Focus ST uskoro ponuditi i u kombinaciji s integralnim pogonom kakav je imao posljednji Focus RS demantovao je prvi čovjek odjela Stefan Muenzinger koji je u posljednjoj izjavi za medije rekao da Focus ST (koji se može dobiti i u praktičnijoj karavanskoj verziji) ostaje samo u kombinaciji s prednjim pogonom.
Muenzinger je naglasio da su testiranja pokazala da upravljivost aktuelnog Focusa ST, kojem pomažu adekvatne gume i ograničena blokada prednjeg diferencijala, na suhoj podlozi ne zaostaje za posljednjim Focusom RS, ali je bez otkrivanja detalja također spomenuo da će Focus ST u svom narednom izdanju vjerovatno biti opremljen hibridnom pogonskom opcijom.