Legendarni Fordov model u novom izdanju za 21. vijekće proizvoditi joint venture kompanija Jiangling Ford s nešto izmijenjenim elementima dizajna u usporedbi s Broncom koji se trenutno prodaje u Sjedinjenim Državama i Evropi.Kinesko Ministarstvo industrije i informacijske tehnologije (MIIT) otkrilo je fotografije dva Bronca s pet vrata, što bi moglo biti pokazatelj da na kineskom tržištu neće biti varijante s troja vrata. Prikazana vozila također imaju dvije vrste točkova, drugačije odbojnike i proširene blatobrane, što su vjerovatno varijacije različitih paketa opreme.
Čini se da je najznačajnija promjena u usporedbi s modelom Bronco s američkim specifikacijama natpis "Ford" na rešetki hladnjaka, smješten tačno iznad natpisa Bronco, ali uz drugačiji font. Tu su i kineska slova na vratima prtljažnika.
Američki i kineski Bronco bi trebali imati slične vanjske proporcije, koje mogu varirati u zavisnosti od specifikacije. Dakle, riječ je o SUV modelu sa dužinom od 4.800-4.825 mm, širinom od 2.070 mm i visinom od 1.990 mm, uz međuosovinski razmak od 2.950 mm.Lokalni mediji tvrde da će kabina Bronca u Kini ostati ista kao u Sjedinjenim Državama. No, o tome ćemo više znati kada SUV krene u prodaju. Očekujemo i neke promjene u veličinama multimedijskog ekrana.
Kineski Bronco će pokretati 2,3-litreni motor s turbopunjačem koji u Kini proizvodi takođe joint venture kompanija Changan Ford. Ova jedinica razvija 275 KS i455 Nm momenta, što se razlikuje od izlazne snage i obrtnog momenta 2,3-litrenog EcoBoosta koji je dostupan na američkom tržištu, budući da je riječ o snazi od 300 KS i 441 Nm momenta.Motor bi trebao biti uparen s lokalno proizvedenim 8-stepenim automatskim mjenjačem, umjesto 7-stepenog ručnog i 10-stepene automatike koji su dostupni u SAD.
Trenutno se Bronco prodaje putem paralelnih uvoznih kanala po cijeni od 700.000-1,2 miliona juana (96.000-165.000 USD). Uprkos visokoj trenutnoj cijeni uvoznih modela, Ford je sa svojim JV kompanijama u prvih šest mjeseci ove godine u Kini ipak prodao više od 80.000 jedinica.
No, na temelju procjena autoinsajdera, domaća proizvodnja mogla bi na ime uštede sa lokalnim porezima spustiti cijenu ulaznog modela skoro na nivo cijena u Americi. Naime, pretpostavlja se bi startni model tada mogao koštatioko 300.000 juana (41.200 USD), što će više nego prepoloviti cijenui podići konkurentnost na tamošnjem tržištu.Poređenja radi, ulazna verzija Bronca u Evropi košta čak 74.500 eura.
Istovremeno, nakon što uspostave proizvodnju Bronca početkom 2024., drugi model koji će Ford proizvoditi u Kini biće kamionet Ranger, čija proizvodnja se očekuje do kraja godine.