Dok su u američkim kompanijama Chevrolet i Dodge razmišljali drugačije, jer ljubiteljima "muscle" automobila više ne nude poznate modele Camaro i Challenger ispod čijih dugih prednjih poklopaca "grme" V8 motori, u Fordu su odlučili da se odupru sveopštem trendu smanjenja radne zapremina i broja cilindara.
Njihov odgovor na "muscle car" priču koji je u međuvremenu stigao do sedmog izdanja i ove godine slavi 60. rođendan i dalje će biti dostupan u kombinaciji s 5-litarskim atmosferskim Coyote V8 motorom koji (u zavisnosti od tržišta i ekoloških normi) razvija od 486 do 500 "konja“.
Već godinama najprodavaniji sportski automobil na globalnom nivou uskoro će biti ponuđen i u verziji GTD za čiju je inspiraciju poslužio novi trkaći Mustang GT3 s kojim se Ford ove sezone vratio u Svjetski šampionat u trkama izdržljivosti (FIA WEC). U tom slučaju, kompresorom potpomognut 5,2-litarski V8 koji će pokretati najskuplji Mustang do sada raspolagat će s oko 800 KS.
I eto razloga da se smire duhovi oko električnog Mustanga Mach-E oko kojeg se koplja i dalje lome, jer su mnogobrojni ljubitelji Fordovog čuvenog "konja u galopu" pristali na manje rastrošan 2,3-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor (315 KS), ali nikada nisu prihvatili da se naziv Mustang koristi i za crossover model koji pokreću samo elektromotori.