Oldsmobile Cutlass Supreme je bio prvi produkcijski automobil koji je imao head-up ekran još 1988. godine, a u proteklim desetljećima HUD se razvio i postao mnogo veći. Primjera radi, Lexus LS ima 24-ičnu projekciju. Današnji HUD je prilagodljiv, pruža mnogo informacija u visokoj rezoluciji, a neki proizvođači su pronašli način da u svakom trenutku zadrže pogled vozača na cestu.
Mercedes je to učinio opcionom Digital Light tehnologijom za S-Klasu prije nekoliko godina, a sada i Ford ima sličnu tehnologiju. Ova kompanija razvija "prednja svjetla visoke rezolucije" koja, osim što fantastično osvjetljavaju cestu, služe i za projekciju znakova uključujući navigaciju, ograničenja brzine i informacije o vremenskim uvjetima. Sve to se prikazuje na cesti direktno u vidnoj liniji vozača.
Tehnologija je razvijena i kako bi pomogla drugim učesnicima u saobraćaju. Primjer su oznake pješačkog prijelaza koje često izblijede te postanu nejasno vidljive, Fordova tehnologija rješava taj problem te projektuje pješački prijelaz na cestu. Osim toga, nova prednja svjetla mogu osvijetliti i tako istaći putanju za vozača kako bi na siguran način prošao pored bicikliste.
U budućnosti bi svjetla mogla biti povezana s infotainment sistemom te upozoravati vozače na klizav put, snježne padavine, led na cesti, maglu i slično. Ako vozač koristi navigaciju za dolazak na destinaciju, na cesti bi se prikazivale upute za skretanja. S obzirom na činjenicu da automobili postaju sve veći, bilo bi korisno da svjetla projektuju širinu vozila tako da bi vozač mogao ustanoviti da li je parking mjesto dovoljno za njegovo vozilo.
Kada će Ford početi ugrađivati svoju tehnologiju u produkcijske automobile, zasad nije poznato, ali definitivno dolazi vrijeme kada ova tehnologija neće biti rezervisana samo za luksuzne automobile.