Ford testira tehnologiju koja automatski usporava automobile na ograničenje brzine
Ford testira tehnologiju koja automatski prilagođava brzinu vozila onoj koja je dozvoljena u određenim zonama i to bez "čitanja" saobraćajnih znakova ili inputa vozača.
Tehnologija pod nazivom Geofencing Speed Limit Control se oslanja na nekoliko sistema kako bi funkcionisala. Prije svega, potrebno je vozilo s naprednim povezanim sistemima i određeni nivo pomoćnih sistema. Također, dio "slagalice" je i specijalni softver koji koristi geofencing sistem za GPS praćenje. U teoriji, informacije o ograničenjima brzine u određenim zonama prima vozilo, a kada ono uđe u specifičnu zonu, brzina se automatski prilagođava tako da odgovara ograničenju. Za razliku od nekih automobila koji mogu "čitati" saobraćajne znakove i prilagođavati svoju brzinu, Fordov sistem se oslanja na uspostavljanje virtuelne zone i identifikaciju pozicije vozila putem GPS-a.
Sistem se trenutno testira u Kelnu u Njemačkoj, a Fordovi stručnjaci i zvaničnici Kelna i Aachena zajednički obavljaju taj posao pomoću dva Fordova E-Transit kombija.
Kada se približi zoni, vozač dobije notifikaciju na klaster te softver prilagođava brzinu kretanja vozila. Ipak, vozač ima mogućnost da premosti sistem u svakom trenutku te da postavi vlastite zone u određenim područjima.
Tehnologija bi mogla uključivati faktore poput doba dana i građevinskih zona.
Testiranje tehnologije će trajati do marta 2023. godine.