Donckerwolke je na društvenim mrežama bez zadrške kritikovao Lincoln, uz konstataciju da je njihov novi Continental, posebno ako se posmatra sa strane, ništa drugo nego "dorađeni“ Bentley Flying Spur. Donckerwolke se posebno fokusirao na sličnost bočnih prozora, koji su oivičeni luksuznim hromiranim lajsnama, a osvrnuo se i na zadnju trećinu automobila.
Na Facebook profilu Lincolnovog šefa dizajnerskog odjela, Davida Woodhousa, Donckerwolke je napisao da Continental treba da nosi naziv Flying Spur koncept i da usput zadrži četiri okrugla prednja svjetla. Usput je retorički pitao Woodhousa da li želi da im Bentley dostavi alate za proizvodnju.
"Ovakvo ponašanje ne zaslužuje respekt. Pravljenjem ovakvih kopija svijet automobilskog dizajna bit će na lošem glasu“, tvrdi Donckerwolke.
Nije prvi put da Ford optužuju za kopiranje. Pritužbe su stizale i iz Aston Martina, jer je Ford na nekoliko svojih modela počeo koristiti trapezoidnu dizajniranu masku hladnjaka koju u Aston Martinu smatraju svojim intelektualnim vlasništvom.
Stephen Odell, Fordov direktor globalnog marketinga, odbacio je Donckerwolkeove optužbe i stao u odbranu Woodhouseovog dizajna novog Continentala.
"Nikoga nismo kopirali, jer naš Continental ima svoj karakter, izgled i značenje“, kaže Odell. Odgovarajući na sarkastičan prijedlog Donckerwolkea, Odell je rekao: "Alati nam ne trebaju, ali hvala na ponudi. Snaći ćemo se.“
Na upit da li bi naziv Continental mogao biti predmet spora između Lincolna i Bentleyja, glasnogovornik Lincolna, Stephane Cesareo, rekao je da kompanija ima sva potrebna prava na naziv Continental. Prava važe na svim tržištima na kojima Lincoln prodaje svoje automobile, bez obzira što pauza od produkcije posljednjeg Lincoln Continentala traje više od 10 godina.
Glasnogovornik Bentleyja, Graeme Russell, nije želio da komentariše pravo na naziv Continental, ali je rekao da se naziv Continental pojavljuje na automobilima Rolls-Roycea ili Bentleyja od ranih tridesetih godina prošloga stoljeća.
U Fordu su najavili da početak proizvodnje i prodaje Lincoln Continentala počinje naredne godine. Auto će se nuditi u Sjedinjenim Američkim Državama, ali i u Kini, što su dva najveća trenutna tržišta Bentleyja. Čini se da se i u tome krije djelimično objašnjenje za varnice koje ovih dana sijevaju između Forda i Bentleyja, a koliko je Luc Donckerwolke u pravu procijenite sami.