SightLine je zapravo kombinacija senzora i specijalizovanog softvera. Goodyear i TNO tvrde da će informacije o uvjetima na površini ceste unaprijediti efikasnost pomoćnih sistema za vozača, prije svega sistema kočenja u hitnim situacijama.
Iz Goodyeara kažu da su postojeći sistemi kočenja u hitnim situacijama tipično podešeni za površine visokog trenja kao što je suhi asfalt, međutim, ukoliko je riječ o zaleđenim cestama, ova podešavanja postaju manje efikasna, čime se povećava rizik od sudara.
Stoga su pomenutom sistemu potrebne svježe informacije o koeficijentu prijanjanja guma, kako bi elektronski pomoćni sistemi mogli raditi efikasnije u širokom spektru scenarija na cesti. Goodyearovi testovi na mokrom asfaltu su pokazali da tehnologija SightLine ublažava sudare pri brzini do 80 km/h tako što ranije aktivira kočnice.
Prema Goodyearu, proizvođači automobila su zainteresovani za integrisanje ove tehnologije, a to se posebno odnosi na automobile za američko tržište, gdje će sistem kočenja u hitnim situacijama biti obavezan za sve nove modele od 2029. godine.