S ukupno 106 proizvedenih primjeraka Ferrari 250 GT California Spyder spada među najskuplje i najpoželjnije modele koji su "rođeni“ u Maranellu, pa ne čudi što rijetki sačuvani originalni primjerci na aukcijama dostižu višemilionske iznose.
Kupci koji nisu spremni da plate originalni primjerak Ferrarijevog "open air“ dvosjeda s početka šezdesetih godina izvrsnu repliku modela 250 GT California Spyder mogu naručiti u britanskoj kompaniji GTO Engineering koja se svrstava među najcjenjenije kompanije u kojima se, pored restauriranja i servisiranja modela koji se kriju iza amblema "propetog konjića“, bave i proizvodnjom replika.
Za "oživljeni“ model 250 GT California Spyder SWB (Short Wheel Base) s najboljom specifikacijom treba izdvojiti oko milion eura, a GTO Engineering zauzvrat nudi automobil s ručno napravljenom aluminijskom karoserijom u kojoj se (pored kože, drveta i analognih instrumenata) krije znatno unaprijeđena mehanika.
Za proces kompletiranja "priče“ potrebno je 1.500 sati, a pored Ferrarijevog 3-litarskog V12 motora (Colombo) koji je kombinovan s 4-stepenim ručnim mjenjačem kupci u opciji su i veći 3,5 i 4-litarski V12 motori s kojima se prijenos snage na zadnju osovinu obavlja posredstvom 5-stepenog mjenjača.
U GTO-u kažu da su njihove dvije prethodne (re)kreacije na temu Ferrarijevih modela 250 SWB i 250 TR pokazale da ima mnogo zainteresovanih kupaca koji žele "kopiju koja je kvalitetnija od originala“ i spremni su izdvojiti spomenuti iznos za automobil koji će čekati oko dvije godine. Ne znamo šta o svemu misle u Ferrariju.