Hoće li Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupé biti najskuplji automobil svih vremena?
Ako najave budu tačne, jedan od samo dva napravljena Mercedesa 300 SLR Uhlenhaut Coupé s kojima je njemačka automobilska kompanija trebala nastupati u trkama izdržljivosti sredinom pedesetih godina bit će automobil koji će na aukciji dostići najveću cijenu do sada.
Nazvan po Rudolfu Uhlenhautu koji je bio na čelu tadašnjeg Mercedesovog odjela za testiranja i trkaće aktivnosti, Mercedes-Benz 300 SLR Coupé iz 1955. godine (koji je Uhlenhaut jedno vrijeme koristio kao svoj službeni automobil) bit će mnogo skuplji od dosadašnjeg rekordera (Ferrari 250 GTO koji je prodan za 70 miliona dolara), jer će novi vlasnik za njega morati da izdvoji oko 142 miliona dolara.
Nije otkriveno kada će automobil koji je i dalje u vlasništvu Mercedesovog muzeja u Stuttgartu biti ponuđen na aukciji, ali se uveliko spominje da će njemačka automobilska kompanija od budućeg vlasnika/kolekcionara, pored spomenutog 9-cifrenog iznosa, tražiti i ispunjavanje nekoliko uslova među kojima je i garancija da neće biti dalje preprodaje zbog ostvarivanja profita.
MB 300 SLR Coupé, nažalost, nije dobio priliku da svoj potencijal dokaže u trkama, jer je Mercedes-Benz naprasno obustavio svoje trkaće aktivnosti zbog tragičnog udesa koji se 1955. godine desio u trci 24 sata Le Mansa, a u kojem su pored Mercedesovog trkača Pierra Levegha smrtno stradale i 83 osobe iz publike.
Rijetki sretnici koji su imali priliku da probaju Mercedesov ultralagani 300 SLR Coupé koji pokreće redni trolitarski 8-cilindarski atmosferski motor (276 KS) kažu da je bez velike zadrške stizao do 290 km/h, što ga je činilo najbržim automobilom pedesetih godina.