Prvi produkcijski primjerci Hondinog ulaska u svijet supersportskih automobila u prodajnim salonima širom svijeta pojavili su se 1990. godine, a u japanskoj automobilskoj kompaniji su se prilikom razvijanja i testiranja držali filozofije Porschea u kojem decenijama smatraju da i supersportski automobil mora biti otporan na svakodnevno korištenje, pa je NSX bio i ostao automobil koji nije sklon vanrednim odlascima u radionicu, što nije bio slučaj s tadašnjim modelima Ferrarija, Lamborghinija, Aston Martina...
Pored izvanredne pouzdanosti, Honda NSX (Acura NSX u Sjevernoj Americi) mogla se pohvaliti izuzetno preciznom izradom, završnom obradom i pregledom iz putničke kabine koja je dizajnirana po uzoru na stakleni krov kabine američkog lovačkog aviona F-16.
Poenta svega ipak je centralno smješten trolitarski atmosferski V6 motor čijih je 274 KS bilo dovoljno da lagani aluminijski automobil (u čijem je finalnom razvoju učestvovao i legendarni Ayrton Senna) od 0 do 100 km/h stiže za manje od šest sekundi i razvije 270 km/h.
Evolucija prve generacije Honde NSX, koju su cijenili baš svi, uključila je veći 3,2-litarski motor, 6-stepeni mjenjač i nekoliko zahvata na ovjesu i šasiji s kojima je dodatno poboljšana inače zavidna upravljivost. Najpopularniji NSX među kolekcionarima na sebi nosi Hondino čuveno crveno slovo R.
Produkcija jednog od najcjenjenijih sportskih automobila svih vremena završena je 2005. godine, a Honda je do predstavljanja druge generacije s kojom iznova izaziva svjetsku konkurenciju napravila desetogodišnju pauzu.