U Hyundaiju su prošlog vikenda s minimalno modificiranim automobilom i30 N 4-satnu trku koja se vozila na Nürburgringu završili na trećem mjestu u svojoj klasi (iza Lexusa RC i Audija TT RS), što je odličan rezultat za njihov novi sportski automobil i još bolja uvertira za 24-satnu trku izdržljivosti u kojoj će Hyundai nastupati s dva (opet) minimalno modificirana automobila.
"Prilikom razvijanja i testiranja produkcijskog modela i30 N mnogo vremena proveli smo na stazi Nordschleife. Boljeg testnog poligona nema. Zašto se trkamo? Zato što nam je želja da slovo N s kojim označavamo naše sportske modele u sebi sadrži i adekvatan trkaći pedigre", kaže Albert Biermann, bivši šef BMW-ovog M odjela, sada na čelu Hyundaijevog N odjela u kojem su zaduženi za sportske verzije Hyundai automobila.
Hyundaijeve automobile koji će krajem maja startovati na trci 24 sata Nürburgringa, za koju kažu da je mnogo nemilosrdnija prema automobilima i vozačima u odnosu na trku 24 sata Le Mansa, pokretat će dvolitarski četverocilindarski turbo motori čiji će se potencijal (malo manje od 280 KS) na podlogu prenositi preko ručnog 6-stepenog mjenjača.
U Hyundaiju kažu da su motor i mjenjač apsolutno identični motoru i mjenjaču koji će kupci uskoro moći dobiti uz cestovni i30 N, a trka će inžinjerima Hyundaija pomoći za finalno podešavanje pojedinih komponenti i eventualno poboljšavanje performansi produkcijskog modela i30 N koji bi u prodajne salone Hyundaija trebao stići do kraja godine.