Hyundai je objavio nekoliko novih fotografija svog prototipa i30 N koje su snimljene na omiljenoj lokaciji (Arjeplog, Švedska) koju nekolicina automobilskih kompanija godinama koristi za zimska testiranja pri ekstremno niskim temperaturama koje su u ovo doba godine uobičajene u blizini arktičkog kruga.
Testnim vozačima i inžinjerima Hyundaija priključio se i WRC vozač Thierry Neuville koji je nakon "plesa" po zaleđenom jezeru izjavio da je prezadovoljan ponašanjem automobila u ekstremnim uslovima s minimalnim prijanjanjem, a dodao je i da su inžinjeri uradili odličan posao oko mjenjača i diferencijala.
Uz činjenicu da se Hyundaijevom N Performance odjelu pridružio i Albert Biermann (bivši drugi čovjek BMW-ovog M odjela), južnokorejska kompanija ima sve potrebne preduslove da po prvi put uđe u etablirano društvo sportskih automobila koji su zasnovani na modelima C segmenta.
Iako još uvijek nije potvrđeno, očekuje se da će produkcijski i30 N pokretati dvolitarski četverocilindarski turbo motor koji u testnim prototipima razvija 300 KS. Sa snažnim motorom stiže dodatno ukrućena karoserija, adekvatan ovjes i nekolicina drugih komponenti koje karakterišu beskompromisne sportske automobile.
U Hyundaiju su najavili i još ekstremniju verziju s integralnim pogonom i snagom motora s kojom bi se i30 približio Focusu RS, a paralelno sa "švedskom pričom" tri testna prototipa uveliko "zatvaraju" krugove na stazi Nürburgring Nordschleife.
Produkcijski i30 N neće imati ekstremne karoserijske detalje za koje su se odlučili u Hondi (Civic Type-R), ali će se vizuelno itekako razlikovati od standardnih slabije motorizovanih verzija.
Sličnu priču Hyundai bi uskoro mogao ponuditi i u B segmentu s modelom i20, a najmanje bitno je da li slovo N u nazivu modela predstavlja Namyang (Hyundaijev južnokorejski centar za istraživanje i razvoj) ili Nürburgring.