I Ford bi Dacijinim stopama: U pripremi novi SUV koji će parirati Dusteru
Ovo su turbulentna vremena za Ford u Evropi. Jedan od vodećih američkih proizvođača automobila mora se nositi s brojnim izazovima. Odluka o ukidanju kultnih modela, kao što su Fiesta, Focus i Mondeo s dobrim razlogom još uvijek izaziva kontroverze.
No, američki brend je odlučan da zadrži svoju posvećenost isključivo električnoj mobilnosti. Barem u Evropi. Međutim, mora se baviti realnošću tržišta i fokusirati se tamo gdje ima više "žara". Ford je tako postavio ambiciozan plan puta. Strateški plan koji je bio primoran na reviziju kako bi se prilagodio stvarnoj potražnji na evropskom tržištu.
Usvajanje električnih automobila je sporije nego što se očekivalo. To znači da će Ford kombinovati dolazak novih električnih vozila, kao što je nedavno lansirana Ford Puma Gen-E, s konvencionalnim vozilima. Stoga, Fordove nove modele za 2025. godinu predvodi, upravo, novi SUV s termalnim SUS motorima. Model koji je odjednom predodređen da igra glavnu ulogu.
Tako će nasljednik EcoSporta biti lansiran 2025. godine, iako je ranije ove godine došlo do tužnog rastanka. Ford EcoSport je napustio salone na zadnja vrata. Fordov najjeftiniji SUV završio je svoje komercijalno putovanje nakon zaista mučne 2023. godine u kojoj su uvedeni agresivni popusti kako bi se brojke o prodaji održale na prihvatljivom nivou. Međutim, brend je već odlučio šta će se dogoditi nakon odlaska EcoSporta, a plan je otkriven.
Curenje nekih patenata otkrilo je Fordove planove da lansira nasljednika pomenutog gradskog SUV-a. Bit će to model koji će nositi i pečat "Made in Spain", s obzirom da će se sklapati u pogonima Forda koji se nalaze u Almussafesu.
EcoSportov nasljednik će također biti standardni B-SUV, što znači da će dijeliti segment s Pumom. Brend nije zabrinut zbog rizika od kanibalizma, jer će ova dva modela imati vrlo različit pristup. Takođe, prisjetimo se da su ugašeni EcoSport i najprodavanija Puma, bez problema koegzistirali dok su dijelili prostor u prodajnim salonima.
Novajlija će imati robustan i avanturistički dizajn, ali i različitu pogonsku ponudu. Iako se špekulisalo o mogućnosti da ima 100 posto električnu varijantu, moramo imati na umu da je Ford za sada odlučio da koncentriše proizvodnju električnih vozila u Kelnu (Njemačka) i Krajovi (Rumunija). Stoga ne smijemo isključiti da će se pogonska specifikacija odnositi na blage i klasične hibride, odnosno na ono što se trenutno traži u Evropi.
Nasljednik EcoSporta, čije ime nije poznato, bit će otkriven sredinom 2025. godine.