Aztec je privukao veliku pažnju sa svojim podijeljenim kokpitom u kojem je prostor za vozača i suvozača podijeljen. Putni kompjuter je na strani suvozala, a unutrašnjost je puna različitih dugmadi i prekidača.
Što se tiče eksterijera, bočne oplate sadrže "servisne panele", koji se aktivirajz trocifrenim kodovima, nakon čega se dobija pristup priključku za ispuštanje ulja, alatu i hidrauličnoj dizalici.
Koncept nije bio statičan, jer ga je pokretao Audijev 5000 Turbo Quattro petocilindrični motor, čija se snaga prenosila na sva četiri točka putam petostepenog mjenjača. Pogon na sva četiri točka preuzet je od Lancije Delte.
U to vrijeme je japanski industrijalist Mario Mykawa vidio koncept te mu se toliko svidio da ga je odlučio proizvoditi. Njegova kompanija je odlučila proizvesti 50 primjeraka za japansko i evropsko tržište, no proizvedeno ih je manje od 25.
Automobil na fotografijama je zapravo 12. proizvedeni primjerak, koji je boravio u muzeju automobila u Šangaju između 2011. i 2015. godine. Nedavno je uvezen u SAD gdje je servisiran, a sada se prodaje na aukciji.
Očekuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 273.000 i 325.000 dolara.