Osnovan 1975. godine
43

Iveco: 50 godina historije transporta između tradicije i istraživanja

A. M.
Foto: Iveco
Foto: Iveco
Brend iz Torina ove godine slavi pola stoljeća postojanja lakih, srednjih i teških komercijalnih vozila. Prije tačno 50 godina rođeno je ono što danas zovemo Iveco brend, koji danas slavi svoju historiju tako što odlučno gleda u budućnost.
Osnovan 1975. godine od strane sindikata pet vodećih evropskih proizvođača industrijskih vozila (Fiat Veicoli Industriali, Officine Meccaniche, Lancia Veicoli Speciali, Unic i Magirus-Deutz), IVECO (akronim za Industrial Vehicles Corporation) je bio jedan od proizvođača koji je oduvijek i stalno težio inovacijama u sektoru transporta, ponekad čak bio i korak ispred drugih.

Slaveći 50-godišnji jubilej, Iveco je organizivao niz zanimljivih događaja, koji će kulminirati velikom proslavom od 12. do 15. juna 2025. godine u Officine Grandi Riparazioni u Torinu, gdje će, ne samo odati počast prošlosti brenda, već će otkriti i svoje planove za budućnost.

Kako bi proslavio ovu važnu godišnjicu, pored aktivnosti u nekoliko gradova, uključujući Torino i Madrid, u koje će biti uključeni dileri i kupci, Iveco će lansirati specijalne verzije svojih najpoznatijih vozila na tržištu. Iveco S-Way Limited Edition će imati svoj debi na Moto GP trci u Misanu u maju, sa slavljeničkom livrejom i ekskluzivnim detaljima. Besteller Daily će također biti dostupan u posebnim izdanjima, s adaptacijama posvećenim godišnjici.

Iveco je uvijek stavljao inovacije u srce svoje korporativne filozofije, ulažući u održive tehnologije i alternativna transportna rješenja. Bio je pionir u razvoju motora na prirodni gas i, kroz svoj multienergetski pristup, danas Iveco nastavlja da značajno ulaže u razvoj alternativnih sistema za transport, uključujući električni pogon i vodonik. Kombinacija napredne telematike, digitalizacije i povezivanja takođe omogućava Ivecu da ponudi sve efikasnija rješenja prilagođena potrebama kupaca.

Kao dugogodišnji sponzor Evropskog prvenstva u trkama kamiona, Iveco je podržao timove i promovisao ciljeve dekarbonizacije. Prošle godine, Iveco je postavio nove standarde u održivoj organizaciji transporta događaja kroz partnerstvo sa svjetski poznatim rock bendom Metallica i korištenjem svoje višeenergetske flote za pružanje niskokarbonske logistike za evropske dionice jedinstvene Svjetske turneje M72.

Tokom godina, Iveco je ojačao pozicioniranje svog brenda kroz saradnju sa sportskim ikonama kao što su Scuderia Ferrari, Moto GP i ragbi reprezentacija Novog Zelanda - All Blacks. Isto tako, kroz inicijative kao što je projekat Overland i učešće u takmičenjima izdžljivosti kao što je Dakar, Iveco je uspio da pokaže pouzdanost i robusnost svojih vozila.

Nakon 50 godina, Iveco se sprema da napiše novo poglavlje u svojoj historiji. S globalnom mrežom od 3.500 prodajno-servisnih mjesta u preko 160 zemalja, brend nastavlja da razvija rješenja nove generacije za transportni sektor. Kvaliteta i usmjerenost na kupca ostaje model za razvoj novih rješenja, dizajniranih da presretnu i odgovore na različite zahtjeve tržišta i izazove sa kojima će se svijet transporta suočiti u bliskoj budućnosti.