Iza restauracije i modifikacije Ferrarija 308 stoji italijanska kompanija Maggiore
Prvi 'restomod' projekat italijanske kompanije Maggiore zasnovan je na Ferrarijevom dvosjedu 308 GTS, a iza modela koji nosi oznaku 308M krije se besprijekorno restauriran i modificiran automobil prema provjerenom receptu koji u poznatoj američkoj kompaniji Singer uveliko primjenjuju na Porscheima 911 iz Serije 964.
U Maggioreu su sve karoserijske panele zamijenili panelima od karbona, a 308M (s tragom točkova koji je naprijed proširen za 50, a nazad za 100 milimetara) sada „čuči“ na aluminijskim felgama znatno većeg prečnika (17 umjesto 14 inča) čiji je dizajn ostao vjeran originalu.
Znatno su modificirani i elementi ovjesa i kočnice koje „potpisuje“ Brembo, a u duhu modernog vremena su i kućišta svjetala u kojima je sada LED tehnologija. Promjene iza naslona sjedišta odnose se na temeljito unaprijeđen Ferrarijev atmosferski V8 motor čija je radna zapremina sa 2,9 povećana na 3,1 litara.
Zvučni V8 umjesto standardnih 255 sada razvija 300 KS pri 7.000 obr/min i nudi 300 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 5.500 obr/min koji se na zadnju osovinu distribuira posredstvom ojačanog ručnog 5-stepenog mjenjača, a performanse snažnije (i lakše) 308-ice nisu objavljene.
Maggiore će 308M ponuditi u malom broju primjeraka, a kupci za modernizovano izdanje dalekog predaka Ferrarijevog modela F8 Tributo trebaju biti spremni da izdvoje 500.000 eura.