Ko bi rekao da će oživljavanje imena, koje nekad pripadalo malom kupeu iz devedesetih, donijeti Fordu jedinu svijetlu tačku u tmurnim vremenima za marku. Nekad kupe, a danas mali SUV, Puma doslovno održava Ford u životu u Evropi.
Sa skoro 60.000 isporučenih primjeraka u prva četiri mjeseca ove godine i rastom od 28 posto u odnosu na isti period prošle godine, Puma je najprodavaniji i ujedno jedan od tri, od ukupno 14 ponuđenih Fordovih modela, s prodajom koja ima petocifreni rezultat. Ford se oslanja takođe na Kugu, koja je zabilježila nešto malo preko 36.000 registracija u navedenom periodu, dok se Focus, model koji broji zadnje mjesece na tržištu, zadovoljio s 31.100 isporuka. Svi ostali preživljavaju, a neki od njih poput Fieste, Galaxyja i S-Maxa broje isporuke zadnjih lagerskih modela.
Ford je s Pumom kao predstavnicom sub-kompaktnog SUV segmenta, inače niše koja u Evropi žanje stabilnih 20 posto prodaje, pogodio u srca kupaca nove generacije, a u svemu su pomogle i emocije sa imenom i poprilično atraktivnim dizajnom koji podsjeća na mini Porsche Cayenne.
Puma je istovremeno jedan od najprodavanijih modela u segmentu, a samo Toyota Yaris Cross i Peugeot 2008 imaju blago veću zainteresovanost kod kupaca. Ipak, Puma je u četvrtom mjesecu bila ispred svojih rivala, a Ford zabilježio značajan rast prodaje od 28 posto.
Puma se proizvodi u rumunskoj Craiovaji, a praktično se prodaje samo s jednim 1.0-litarskim turbobenzincem u varijantama sa 125 i 155 KS, što njen uspjeh čini još većim. Ford bi uskoro trebao lansirati električnu verziju, a u međuvremenu je osvježio standardni model. Međutim, koliko god ovi rezultati oduševljavali statističare i ljubitelje Pume, ovaj subkompaktni SUV s jedne strane zaista održava Ford na površini, ali s druge to je tek mala slamka spasa do nekih boljih vremena.