Inovativni crossover EV6 nadmašio je takmace među kojima su između ostalog Hyundai Ioniq 5, Volkswagen ID.4, Audi Q4 e-tron, Škoda Enyaq i Mercedes-Benz razreda C. Žiri koji čini 20 automobilskih novinara je ocjenjivao nove modele s osnovnom cijenom između 25.000 i 50.000 EUR. Pored 3 glavne kategorije – 'kompakt' za vozila s cijenom nižom od 25.000 EUR, 'premium' za vozila s cijenom između 25.000 i 50.000 EUR i 'luksuz' za vozila skuplja od 50.000 EUR – izbor je uključivao i dodatnu kategoriju "nove energije" za vozila koja pokreću isključivo baterije ili vodik. Kia EV6 bio je 2. u ovoj kategoriji.
"EV6 nije samo prva Kia napravljena na našoj novoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP), nego i prvi automobil, koji uključuje našu novu i odvažnu dizajnersku filozofiju Spajanje suprotnosti (Opposites United) i potpuno novi logotip kompanije," rekao je Luc Donckerwolke, glavni kreativni direktor automobilske grupacije Hyundai Motor Group. "Emocionalan dizajn koncept, dinamične performanse, impresivan domet i vrlo brzo punjenje istinski predstavljaju EV6 kao nešto posebno. Ponosni smo na osvojenu nagradu Njemački auto godine u premium kategoriji koja potvrđuje briljantan posao Kijine ekipe."
Predsjednik Kia Europe Jason Jeong rekao je, "Fantastično je što je EV6 osvojio nagradu Njemački premium auto 2022. godine. Dok su tek počele prve isporuke našeg inovativnog električnog crossovera ova nagrada je jasno priznanje kako EV6 već postavlja nove standarde po pitanju dometa, performansi, prostora u kabini i tehnologija."
EV6 može prijeći do 528 kilometara s jednim punjenjem
EV6 je Kijino prvo namjensko baterijsko električno vozilo (BEV) napravljeno na potpuno novoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP). Visokotehnološka platforma omogućava vozilu da prijeđe do 528 kilometara s jednim punjenjem u kombiniranom ciklusu WLTP, dok 800-voltna napredna tehnologija punjenja omogućava punjenje EV6 od 10 do 80 posto za samo 18 minuta. EV6 dobro iskorištava i unutrašnji prostor, najveći u svojoj klasi, kao i širok izbor tehnologija asistencije i infotainmenta.
Kupci mogu birati između baterijskog sklopa dugog dometa (77,4 kWh) i standardnog dometa (58,0 kWh) koji su raspoloživi u kombinaciji s pogonom na zadnje točkove i s pogonom na sve točkove. Baterija kapaciteta 77,4 kWh je raspoloživa s električnim motorom snage 168 kW (229 KS) i zadnjim pogonom, dok AWD izvedbe s dva elektro motora ukupno proizvode 239 kW (325 KS). Moderan AWD pogon GT izvedbe snage od 430 kW (585 KS) i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde stiže krajem 2022. godine. Baterijski paket kapaciteta od 58,0 kWh je raspoloživ sa 125-kilovatnim elektro motorom i zadnjim pogonom, dok AWD izvedbe s dva elektro motora ukupno nude 173 kW (235 KS).