Kia je među masovnim brendovima bila druga (495 bodova), a bolje od nje se plasirao samo sestrinski Hyundai Motor koji je već treću godinu zaredom na prvom mjestu (534 boda).
Na osnovu odgovora 84.165 vlasnika vozila anketiranih nakon 90 dana vlasništva novog vozila modelnog godišta 2022. je američka studija TXI analizirala 35 automobilskih tehnologija podijeljenih u četiri kategorije: udobnost, automatizacija, energija i održivost te infotainment i povezivost. Studija ocjenjuje kako efikasno svaki automobilski brend donosi tehnologije na tržište, a mjeri se do maksimalnih 1000 bodova.
"Kia je još uvijek oduševljena svojim impresivnim dostignućima u studijama J.D. Power VDS i APEAL, a svrstavanje među najinovativnije brendove samo učvršćuje status Kije kao vodeće u toj grani," rekao je Steve Center, glavni izvršni direktor i izvršni potpredsjednik u Kia America. "S tako visokim zadovoljstvom klijenata na različitim područjima koja uključuju dizajn, pouzdanost, a sada još i inovacije nećemo spavati na lovorikama nego ćemo i dalje rasti na svim područjima razvoja."
Kako 'dubina tržišta' tako i 'odličnost u izvođenju' imali su u konačnom bodovanju jednaku težinu pri čemu su bili ocjenjeni i prodor naprednih tehnologija u cjelokupnom obimu proizvođača i ocjena potrošača o njihovom kvalitetu.
Genesis je već drugu zaredom pobjednik među svim brendovima, posljedično i među premium proizvođačima. S inovacijskim indeksom od 643 poena Genesis je odnio sigurnu pobjedu, jer je za više od 50 bodova pretekao drugoplasirani Cadillac (584).
Saznanja studije dokazuju predanost ne samo tehnološkim inovacijama nego i pouzdanosti i zadovoljstvu klijenata kod sva tri automobilska brenda južnokorejske grupacije koja je u prvom polugodištu postala treći najveći proizvođač automobila na svijetu.