Grupacija - 5. najveća u svijetu automobila, u skoroj budućnosti namjerava svojim kupcima s integracijom romobila u svoja vozila omogućiti mobilnost "prvi i zadnji kilometar" (engl. first- and last-mile; označava početak i kraj puta, kada putnik polazi ili stiže na krajnje odredište). Ako je romobil smješten u vozilu automatski se puni korištenjem struje tokom vožnje, što omogućava nesmetan završetak putovanja.
Promjena pogona s prednjeg na zadnji točak je ključna pri unapređenju sigurnosti i stabilnosti, jer masu postavlja pozadi. Dodatno su inžinjeri dodali opruge na prednji točak kako bi pružili udobniju vožnju i na tvrđim podlogama.
DongJin Hyun, vođa odjeljenja za robotiku, rekao je: “To je romobil koje može biti integrisan u naša vozila u budućnosti. Našim strankama želimo pružati što jednostavniji i udobiji život. Naš lični električni romobil čini zabavnim prvi i zadnji kilometer, a ujedno i pomaže kod smanjenja gužvi u saobraćaju i zagađenja u gradskim središtima.”
Litijumska baterija (10,5 Ah), domet od 20 km, najveća brzina 20km/h Najnovija izvedba električnog romobila donosi litijumsku bateriju kapaciteta 10,5 Ah. To romobilu omogućava dostizanje najveće brzine od 20 km/h i trebalo bi biti dovoljno za domet od 20 kilometara s jednim punjenjem.
Romobil se od konkurencije razlikuje pametnim dizajnerskim rješenjima, npr. tristepeno slaganje omogućava manju masu (samo 7,7 kg). Praktičnost romobila povećava digitalni ekran, koji prikazuje stanje baterije i brzinu romobila; za vožnju noću na romobilu su ugrađena prednja i zadnja elegantno dizajnirana LED svjetla.
Tražeći daljnji razvojni potencijal inžinjeri namjeravaju ugraditi regenerativni kočioni sistem, koji će povećati domet romobila za 7%.
Neprestani napori u pružanju zadnjeg kilometra strankama skladni su s trendom koji naglašava istraživanje globalne savjetničke kompanije McKinsey & Company. Ista predviđa da će tržište »mobilnosti zadnjeg kilometra (‘Last Mile Mobility’) u SAD, Evropi i u Kini do 2030. narasti na čak 500 milijardi dolara.