Tako se Kia popela 4 mjesta više i dospjela na 2. mjesto – zaostala je tek za luksuznim Porscheom – od ukupno 33 automobilske marke i na 1. mjesto svih masovnih marki.
Za Kijin uspon su najzaslužniji njeni bestseleri Soul i Sorento, dok su se ostali modeli Rio, Optima, Cadenza, Sportage i Sedona (‘Grand Carnival’ na nekim tržištima) plasirali u Top 3 u svojim kategorijama.
“Vjerujemo da izvještaj J.D.Power ne ostavlja nikakve nedoumice o tome kakoKia proizvodi vrhunska vozila, a ti rezultati nas posebno raduju jer studija IQS zaista predstavlja glasove naših kupaca,” rekao je Michael Sprague, izvršni direktor u Kia Motors America i nastavio: “Kijin rast je jedna od najvećih priča o uspjehu u automobilskoj industriji, a iza nje stoje mukotrpan rad više hiljada članova tima širom svijeta i dugoročna strategija fokusiranosti na kvalitet, što u konačnici jača ugled marke i poboljšava iskustva vlasnika vozila Kia.”
Kijina prodaja u SAD se više nego udvostručila u zadnjih 6 godina, između ostalog zahvaljujući izgradnji američke fabrike. Zato se marka polako, ali sigurno penjala po ljestvici J.D. Powerovih IQS godišnjih izvještaja. Nakon što je Soul 2012. završio na 1. mjestu u svom segmentu Kia je u 2013. ušla među 10 najboljih.
S pobjednicima Soulom i Sportagem Kia je u 2014. završila na 6. mjestu. Uz to je potrebno spomenuti da je Kijina fabrika u Georgiji, čija izgradnja je koštala 1,1 milijardu dolara, a gdje proizvode Sorento i Optimu, u ovogodišnjoj studij ostvarila svoj najbolji dosadašnji rezultat od svih fabrika u Sjevernoj Americi. Osim toga je fabrika Kwangju, gdje proizvode Soula, postala br. 1 u azijskopacifičkoj regiji.
U svojih 29 godina postojanja godišnja studija J.D. Power IQS analizira mišljenja vlasnika vozila u 26 razreda. Vlasnici vozila ocijenjuju vozačko iskustvo, performanse motora i mjenjača i širok popis problema povezanih s kvalitetom unutar prvih 90 dana vlasništva.