Kijina prodaja u Evropi (Kia tu ubraja članice EU i EFTA te Veliku Britaniju) u januaru je po podacima ACEA kumulativno pala za 10,4% na ukupno 33.971 vozilo, što je očekivana posljedica pandemije koronavirusa.
Kijin rast tržišnog udjela i pad ukupnog evropskog tržišta
Kia je puno bolje prošla u odnosu na ukupno evropsko automobilsko tržište, koje se u odnosu na jednak period prošle godine smanjilo za 25,7%. Kijin tržišni udio se povećao na 4%, što predstavlja istorijski rekord ovog najstarijeg korejskog proizvođača automobila.
Predsjednik Kia Europe, Jason Jeong, rekao je: “Tržište novih vozila je i dalje vrlo zahtjevno kako za Kiju tako i za cijelu djelatnost. Naše prodajne ekipe i zastupnici širom Evrope mukotrpno su radili kako bi mogli učinkovito poslovati i naši kupcima isporučivati nova vozila. Postignuti istorijski rekordan tržišni udio je dokaz izuzetne posvećenosti svih u Kiji.”