KIA-in crossover XCeed s kojim južnokorejska automobilska kompanija popunjava prostor između modela Stonic i Sportage podvrgnut je blažoj estetskoj hirurgiji, a u KIA-i su odlučili da potencijalnim kupcima redizajniranog izdanja ovaj put ponude i paket opreme GT-Line koji se do sada nije nudio uz XCeed.
Uz XCeed GT-Line stiže i nova zelena boja karoserije, a tu su i nove dvobojne 18-inčne aluminijske felge s kojima razmak između podnice i tla iznosi 184 milimetra, dvanaest milimetara više u odnosu na XCeed koji "čuči“ na manjim 16-inčnim točkovima.
Novosti na karoseriji uključuju redizajnirana kućišta prednjih i zadnjih svjetala, a manje promjene vidljive su i na oba odbojnika. S paketom GT-Line kabina je opremljena sa sportskim prednjim sjedištima, upravljačem s ravnim dnom, aluminijskim papučicama i crnom oblogom krova. Među opcionom opremom ističe se 12,3-inčna digitalna instrumentna tabla u HD rezoluciji.
Redizajnirani XCeed nudit će se u kombinaciji sa četiri benzinska i jednim dizelskim motorom. Osnovni motor u ponudi je poznati litarski trocilindarski turbobenzinac koji razvija 120 KS i 172 Nm najvećeg obrtnog momenta. Slijedi ga 1,5-litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 160 KS i 253 Nm obrtnog momenta, a na vrhu ponude benzinaca je 1,6-litarski četverocilindarski turbo motor sa 204 KS i 265 Nm.
Potpomognut 48-voltnom blagom hibridnom tehnologijom (MHEV) u ponudi je i štedljivi 1,6-litarski četverocilindarski turbodizelski motor koji razvija 136 KS i (u zavisnosti od mjenjača) nudi od 280 do 320 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Najštedljivija od svih spomenutih opcija sa sobom donosi 1,6-litarski četverocilindarski benzinski motor kojem asistira elektromotor. Kombinovana snaga iznosi 141 KS i 265 Nm najvećeg obrtnog momenta, a kapacitet baterija dovoljan je da PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) XCeed bez asistiranja motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći do 60 kilometara.
Bez obzira na pogonsku grupu, XCeed se ne nudi s pogonom preko obje osovine, a prodaja počinje u septembru.