Evropski B segment ostaje bez nekih dobro poznatih imena, Ford Fiesta je otišla u historiju, budućnost Volkswagenovog Pola je neizvjesna zbog nadolazećeg Euro 7 standarda koji će razvoj i proizvodnju malih automobila učiniti preskupom. Stoga je i KIA odlučila povući model Rio s evropskog tržišta, prenosi Autocar.
Južnokorejski brend sa svojim superminijem izlazi s evropskog i britanskog tržišta ove godine, a Rio će nasljednika u salonima dobiti u formi modela Stonic s kojim je usko vezan. Mali KIA-in model je još uvijek dostupan u određenim evropskim zemljama uključujući Veliku Britaniju, ali samo putem salona, što znači da je nemoguće odabrati željene specifikacije.
KIA je isporučila samo 32.506 primjeraka modela Rio u Evropi prošle godine, što je za 9 posto manje u odnusu na 2021. godinu. Promjena u potražnji otišla je na stranu crossovera, tako da je i to primoralo KIA-u da donese odluku o povlačenju modela Rio.
"Osim situacije s modelom Rio, KIA ostaje u potpunosti posvećena 'malim automobilima' iz A i B segmenta", saopćeno je iz južnokorejske kompanije.
Podsjetimo, KIA u Evropi prodaje i Picanto, koji je dio A segmenta.
Što se tiče evropskog B segmenta, čini se da će ako Euro 7 standard stupi na snagu u planiranoj formi, to značiti kraj malih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem na Starom kontinentu.
Direktor Volkswagena Thomas Schafer je u nedavnom intervjuu upozorio da bi kompaktni hatchback mogao biti skuplji za 3.000 do 5.000 eura u odnosu na današnje cijene. Zbog toga je Ford odlučio povući Fiestu i zadržati samo crossover Pumu, koja ima istu platformu.