Sorento je kod zaštite odraslih putnika osvojio 82 % od svih mogućih bodova, 85 % bodova kod zaštite djece, 63 % kod zaštite pješaka i 87 % od svih mogućih bodova u kategoriji sigurnosnih asistencijskih sistema.
Euro NCAP je Sorenta pohvalio zbog putničkog dijela koji je prilikom sudara ostao stabilan, kao i zbog dobre zaštite na svim kritičnim dijelovima karoserije kod bočnog sudara. Sorento je visoku ocjenu dobio i kod zaštite djece. Sjedišta i nasloni za glavu su pokazali dobru zaštitu putnika kod spriječavanja povreda vrata u slučaju sudara odpozadi. Sistem za spriječavanje naleta, dio Sorentove standardne opreme, koji spada u kategoriju sigurnosnih asistencijskih sistema, takođe se iskazao u spriječavanju težih posljedica sudara.
Sigurnost vozila ojačana je karoserijom za koju je upotrijebljen napredni čelik velike čvrstoće (AHSS), čime je torziona čvrstoća Sorenta za 12,5 % bolja nego kod sigurnosno najboljih u tom razredu. Svaki Sorento je standardno opremljen sa 7 sigurnosnih zračnih jastuka među kojima je novi središnji jastuk, koji pruža dodatnu zaštitu vozačeve i suvozačeve glave.
Sve izvedbe Sorenta standardno su opremljene i s Kijinom elektronskom kontrolom stabilnosti (ESC) i pomoćnim sistemom stabilnosti (VSM), koji vozačima pomažu kod kontrole vozila tokom kočenja i zavijanja.
Aktivna i pasivna sigurnost s high-tech asistencijskim sistemima
Novi Sorento nudi Kijine najnaprednije asistencijske sisteme. Zavisno od nivoa opreme moguće je naručiti sistem za spriječavanje naleta s prepoznavanjem pješaka, biciklista i vozila, novu funkciju Junction Turning, koja prepoznaje dolazeća vozila tokom zavijanja na raskrsnici, automatsko zasjenjivanje farova, sistem za upozoravanje vozača na dekoncentraciju s novom funkcijom upozoravanja na polaženje vozila ispred, sistem za održavanje vozila na voznoj traci i upozoravanje na vozila u mrtvom uglu. Kao dodatna oprema tu su još i ostale tehnologije, kao npr. pomoć kod vožnje na autocesti (HDA – Highway Driving Assist) s radarskim tempomatom kojem pomažu navigacijski podaci, pametno upozoravanje na ograničenja brzine, siguran izlazak iz vozila (Safe Exit Assist), spriječavanje sudara tokom vožnje unazad i pregled vozila iz ptičije perspektive. Na raspolaganju je i najnovije pomagalo – daljinsko parkiranje vozila.
Novi Sorento može biti opremljen i sa asistencijskom tehnologijom – sistemom za održavanje vozila na voznoj traci (Lane Following Assist), koji djeluje pri brzini vozila između 0 i 180 km/h. LFA praćenjem vozila sprijeda i praćenjem cestovnih podnih oznaka pomaže vozačima Sorenta da ostanu na voznoj traci. U kombinaciji s radarskim tempomatom sa sistemom stani/kreni od pomoći je vozačima kod usporavanja, kočenja i okretanja upravljača s obzirom na vozila ispred, kao i upotrebom radarskih senzora, a sve sa ciljem da Sorento održava siguran razmak.
Kia će kod novog Sorenta predstaviti tehnologiju prikaza vozačevog mrtvog ugla na zaslonu (Blind-Spot View Monitor), koja je vozačev ‘drugi par očiju’ namijenjen poboljšanju sigurnosti svih učesnika u saobraćaju anuliranjem vozačevog mrtvog ugla na njegovoj lijevoj i desnoj strani. Video visoke rezolucije prikazuje se na lijevoj ili desnoj strani instrument table TFT-LCD, kada vozač aktivira pokazivač smjera, dok se u njegovom mrtvom uglu nalazi vozilo. Kijin prvi višestepeni kočioni sistem (MCB) namijenjen spriječavanju ili smanjenju težine povreda kod sekundarnih sudara takođe je dio standardne opreme. Sistem se aktivira nakon aktiviranja sigurnosnih zračnih jastuka što implicira teži sudar i zahtijeva posredovanje. Nakon aktiviranja sistem mjeri brzinu vozila i promjenu smjera te odgovarajućim intenzitetom kočenja kontrolisano zaustavlja vozilo.
Sorento kod nas na proljeće
Novi Kia Sorento već je u prodaji u nekim evropskim zemljama, a kod nas ga očekujemo na proljeće. Sve varijante Sorenta dolaze s fabričkom 7-godišnjom garancijom (do 150.000 km, prve 3 godine bez ograničenja prijeđenih kilometara).