U sjajnom stilu
14

Kia spektakularno predstavila novi logotip i postavila svjetski rekord za pirotehniku

D. B.
Južnokorejska kompanija Kia predstavila je novi logotip i slogan, čime je označila novu eru.

Kia se priprema za predstavljanje novih električnih i nekoliko redizajniranih modela, a novi logo predstavlja ambicije da se uspostavi liderska pozicija u industriji buduće mobilnosti preuređivanjem gotovo svih aspekata poslovanja.

Novi logotip čini neprekidna linija koja kao da je načinjena rukom, a predstavlja posvećenost Kije da omogući trenutke inspiracije dok simetrično demonstrira samopouzdanje.

Novi logotip definitivno izgleda modernije od starog te bolje predstavlja novi moderni dizajnerski jezik koji su usvojili noviji modeli poput prelijepog Stingera.

Kia je predstavila novi logotip na sjajan način organizovanjem livestream događaja u Incheonu u Južnoj Koreji. Priređen je spektakularan vatromet tokom kojeg su sinhronizovano korištena 303 pirodrona za lansiranje stotine komada vatrometa u znak proslave početka Kijine nove ere. Time je postavljen svjetski rekord za najveći broj bespilotnih letjeilca koje su simultano lansirale vatromet.

Također, kompanija je stari slogan "The Power to Surprise" zamijenila novim koji glasi "Movement that inspires".

Kia će otkriti detalje o strategiji brenda na online događaju 14. januara. Postoji šansa da ćemo vidjeti prvi od sedam električnih modela koji će postepeno stizati u ponudu do 2027. godine.

Također, mogli bismo vidjeti i najavu potpuno novog Sportagea, kao i sljedeću generaciju Sedone.