Odlični rezultati
0

Kia u 2020. s rekordnim tržišnim udjelom u Evropi

Klix.ba
Kia je u 2020. godini u Evropi ostvarila najveći tržišni udio u svojoj historiji i jedan od najvećih rasta tržišnog udjela. Prema podacima evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) Kia je svoj tržišni udio povećala s 3,2% na 3,5%.

Kijina prodaja u EU, zemljama članicama EFTA i Velikoj Britaniji je u 2020. godini zbog pandemije koronavirusa pala za 17% na ukupno 416.715 vozila. Ipak Kia je doživjela manji pad od ukupnog evropskog tržišta koje se smanjilo za 24%. Kijin tržišni udio je u 2020. iznosio 3,5% što je najviše u istoriji Kije u Evropi.

Hibridne i električne Kije predstavljaju više od četvrtine Kijine prodaje u Evropi

Najnoviji podaci o prodaji naglašavaju sve veći značaj Kijine elektrificirane ponude na brzo mijenjajućem tržištu. Hibridni i električni pogoni kod Kije, uprkos smanjenju tržišta, i dalje predstavljaju glavno područje rasta, jer elektrificirana vozila predstavljaju 25,5% svih prodatih Kija u Evropi u 2020. godini – svaku četvrtu prodatu Kiju.

Won-Jeong (Jason) Jeong, predsjednik Kia Europe, rekao je: “2020. godina je bila jedna od najtežih, kako za Kiju tako i za cijelu djelatnost. Zbog učinka pandemije, koja je prouzrokovala neočekivan prekid prodaje početkom godine u Kiji smo se odazvali različitim mjerama pomoći kupcima kako bi im mogli sigurno isporučiti vozila. U trećem kvartalu smo zahvaljujući kombinaciji potražnje i narastajuće popularnosti naših elektrificiranih vozila čak doživjeli rekordnu prodaju.”

“Tokom pandemije smo i dalje lansirali nove i unaprijeđene modele, a i ubrzano elektrificirali našu ponudu kako bi ispunili želje klijenata,” dodao je Jeong.

“Kia će u 2021. biti drugačija kompanija. Naš novi brend, logo i novi slogan ‘Movement that inspires’ (Pokret koji inspiriše) uticat će na naše planove u dolazećim godinama. To počinje u drugoj polovine godine dolaskom potpuno nove električne Kije na našoj novoj platformi e-GMP. Taj auto će nuditi brzo punjenje, uglađeno ubrzanje i dug domet s jednim punjenjem. Našim strankama ćemo takođe predstaviti različite usluge održive mobilnosti, jer krećemo s našom preobrazbom iz proizvođača automobila u ponuđača mobilnosti.”

Prodaja elektrificiranih vozila viša za 60%, prvi put više od 100.000 elektrificiranih primjeraka

Narastajuća potražnja za naprednim elektrificiranim pogonima doprinijela je uspjehu Kije u 2020. godini. Ukupna prodaja hibrida, plug-in hibrida i električnih vozila tako se sa 66.386 primjeraka iz 2019. godine u prošloj godini povećala na 106.466 vozila (+60%, ne uključuje blage hibride). Kia je prošle godine prvi put prodala više od 100.000 elektrificiranih vozila, što znači da je bila svaka četvrta Kia u Evropi elektrificirana.

Prodaja električnih Kija viša za 197%, a plug-in hibrida za 112%

Model Niro, raspoloživ u 3 izvedbe (hibrid, plug-in hibrid, električni) i dalje ostaje Kijin najprodavaniji elektrificirani model u ponudi. Sa 77.498 prodatih primjeraka u 2020. (+35% u odnosu na 2019.) postao je Kijin drugi najprodavaniji model. Niro Hybrid našao je 32.384 nova kupca, Niro Plug-in Hybrid mnogo je popularniji nego prije (14.082 vozila, +39%), dok je električni e-Niro prodajno "eksplodirao" (31.032 vozila, +213,5%).

Električni e-Soul nastavio je svoj uspješan put (7.999 vozila, +148%). Lansiranje plug-in hibridnih izvedbi Kia Ceed Sportswagon i XCeed dodao je svoje povećanju prodaje elektrificiranih vozila koji su u prošloj godini ukupno našli 14.511 kupaca.

Kia broj 1 u Evropi: Ceed

Uprkos negativnom učinku pandemije je prodaja modela Ceed u 2020. porasla za 4% na ukupno 114.759 vozila (sa 110.201 u 2019.). Potražnja se povećala prvenstveno zbog lansiranja plug-in hibrida za Ceed Sportswagon i XCeed. Kompaktni crossover XCeed na tržištu se pojavio krajem 2019. i odmah je postao najprodavanija izvedba Ceeda, s ukupno 43.880 prodatih primjeraka u 2020. godini. Hatchback Ceed (25.809 vozila) i karavanski Ceed Sportswagon (30.116 vozila) takođe su se pokazali uspješnim, dok je nišni shooting brake ProCeed očekivano našao "samo" 14.954 kupca.

Najprodavaniji model u istoriji Kije u Evropi – sportski terenac Sportage – zadržao je 3. mjesto, s ukupno prodata 70.344 primjerka. Crossover B razreda Kia Stonic uvjerio je 51.322 kupca, a svoje mjesto među Kijinih 5 najprodavanijih u Evropi našao je i gradski mališan Picanto s prodatih 48.213 primjeraka.

Preobražaj marke

Kia je nedavno predstavila novi logo i novi globalni slogan, što je najavilo ambiciozne planove o zauzimanju vodećeg položaja na području buduće mobilnosti, koja će promijeniti sve vidike poslovanja ovog najstarijeg južnokorejskog proizvođača automobila.

Kia će do 2027. u različitim razredima ponuditi 7 isključivo baterijskih električnih vozila (BEV). Ta vozila, koja će nastajati na nedavno predstavljenoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP) uključivat će najsavremenije tehnologije za dug domet i brzo punjenje. Prvi model Kijine sljedeće generacije BEV-ova bit će razotkriven u prvom kvartalu 2021. i predstavljat će Kijinu preobrazbu ka elektrifikaciji. Novi električni crossover na E-GMP platformi s jednim će punjenjem imat domet više od 500 kilometara, dok će punjenje trajati manje od 20 minuta. To će ujedno biti i prvi globalni model s novim Kia logom.