Riječ je o konceptu DBR22 koji ima cilj da demonstrira najnoviju tehnologiju kompanije Aston Martin i njenog odjela Q by Aston Martin.
DBR22 Concept je inspirisan trkaćim naslijeđem, preciznije, odaje počast modelu DB3S iz 1952 i DBR1 s kojim su Carroll Shelby i Roy Salvadori 1959. godine pobijedili na utrci 24 sata Le Mansa.
Dizajneri su radeći na karoseriji željeli minimizirati broj panela kako bi dobili "mišićaviji" izgled. Rešetka hladnjaka ima novi karbonski dizajn s po dvije dvije vertikalne letvice na obje strane koje presijeca horizontalna letvica, a ovaj dizajn je inspirisan pomenutim trkaćim automobilima.
No, DBR22 nije samo fokusiran na prošlost, jer su u njegovom kreiranju korišteni napredni procesi, tehnologija i materijali, a time je modernizovana "trkačka krvna loza" i stvoren novi pedigre.
Vrhunska tehnologija podrazumijeva i način na koji speedster "upravlja" zrakom oko sebe, od njegovih tankih bočnih držača retrovizora do perforirane ploče ispod svjetala koja omogućava vrućem zraku da izađe na stražnji dio automobila, a to je u kombinaciji s difuzorom kako bi se stvorio downforce.
Također, Aston Martin je prvi put koristio 3D printer za izradu dijelova koji čine stražnji podokvir. Korišten je aluminij koji je omogućio značajno smanjenje težine bez negativnog utjecaja na krutost.
Koncept pokreće 5,2-litarski twin-turbo V12 motor koji razvija 705 KS i 753 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa osmostepenim automatskim mjenjačem. Također, posjeduje i torque-shaping sistem za optimizaciju isporuke snage na cestu.
Za ubrzanje od 0 do 100 je potrebno manje od četiri sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 319 km/h. Iz Aston Martina tvrde da je DBR22 zvijer na stazi.