Koncept visokih perormansi je nazvan Dodge Charger Daytona SRT, a predstavljen je u Michiganu na Dodge Speed Weeku. Iz kompanije kažu da ima novi pogonski sistem pod nazivom Banshee, koji ima bolje performanse u odnosu na Hemi, Hellcat i Redeye.
Dodgeova 800V tehnologija je uparena s pogonom na sva četiri točka što znači da je Charger Daytona SRT brži od Hellcata u "ključnim mjerama performansi".
Detaljnijih informacija o performansama zasad nema, ali iz Dodgea kažu da je koncept inspirisan modelom Charger Daytona koji je 1970. godine bio prvi Nascar automobil s brzinom većom od 200 milja na sat.
Koncept također sadrži nekoliko novih tehnologija koje dosad nisu viđene kod konvencionalnih električnih vozila, posjeduje višebrzinski mjenjač s elektro-mehaničkom promjenom brzina, kao i Powershot dugme koje omogućava snažno ubrzanje.
Opremljen je i specijalnim "Fratzonic komornim sistemom" koji emituje buku od 126dB, koja odgovara V8 motoru Dogde Chargera SRT Hellcat sa gotovo 800 KS. Sistem se sastoji od pojačala i komore za podešavanje koji se nalaze u stražnjem dijelu automobila.
Dizajn Chargera Daytona SRT podsjeća na standardni Charger, ali je aerodinamika poboljšana zahvaljujući prednjem poklopcu i spojleru. Koncept ima karbonske usisnike i osvijetljenu prednju masku, kao i Fratzog logo koji se vraća prvi put nakon 1976. godine i predstavlja Dodgeovu električnu budućnost.
U unutrašnjosti se nalazi 12,3-inčni ekran, kao i 15-inčni zakrivljeni klaster. Na raspolaganju je 8,3-inčni head-up display, a ugođaj stvara i ambijentalno osvjetljenje.
Fratzog logo krasi i lagana sjedišta.
Koncept je brz, ali i praktičan, jer se njegova stražnja sjedišta mogu preklopiti, čime se dobija dosad najveći prtljažni prostor.