U novoj boji
33

Jaguar Type 00 se pojavio na ulicama Pariza i izgleda nestvarno

Piše: D. B.
Jaguarov polarizirajući koncept Type 00 neočekivano se pojavio na ulicama Pariza, gdje je privukao pažnju svojim dizajnom i novom bojom, a ovo je ujedno bio i prvi put da se kretao koristeći svoj pogon. U međuvremenu je generalni direktor Jaguara Rawdon Glover otkrio detalje o nadolazećem električnom četverovratnom GT-u, koji stiže krajem 2025. godine.

Dvovratni koncept se pojavio u novoj boji nazvanoj French Ultramarine, koja je potpuni kontrast blistavoj Miami roze boji te blažoj London plavoj boji viđenoj ranije. Prototip je zadržao srebrne detalje donjeg dijela karoserije i iste felge, čime je očuvana dramatična estetika koja je izazvala debate od predstavljanja koncepta.

Jaguar Type 00 je pažljivo vožen javnim ulicama prije nego se zaustavio ispred objekta gdje se održava Paris Fashion Week. "Leptir" vrata su se polako podigla, nakon čega je s mjesta suvozača izašao irski glumac Barry Keoghan. On je potom uzeo svoju jaknu iz futurističkog prtljažnika.

Keoghanovo prisustvo je dodatno privuklo pažnju na jaguar, jer je glumac kasnije pozirao na mjestu vozača, čime je dodatno istakao unutrašnjost s dva sjedišta.

Nedugo prije pojavljivanja koncepta Type 00 u Parizu, generalni direktor Jaguara Rawdon Glover je podijelio nove uvide s Autocarom o produkcijskom modelu, koji će preuzeti dizajn koncepta Type 00 i iskoristiti ga u formi super luksuznog četverovratnog sedana.

Glover je potvrdio da će nadolazeći četverovratni GT zadržati radikalni dizajn koncepta. Dodao je da su Jaguarovi dizajneri i inženjeri sarađivali kako oblik električnog automobila ne bi kompromitovao sigurnost, performanse ili aerodinamiku. Nedavne špijunske fotografije ukazuju da će produkcijski model imati dugu haubu, tanka LED svjetla, sportsku liniju krova i širok stav.

Unutrašnjost je više fokusirana na "dizajn, izradu i inženjering, a ne na čistu tehnologiju". Cilj je bio da se kreira "nevjerovatno mjesto za boravak", dok je tehnologija "tu kad je trebate".

Svi budući Jaguarovi modeli koristit će novu Jaguar Electric Architecture platformu, koja je ekskluzivno dizajnirana za električna vozila. Električni motori i baterije će se dijeliti s drugim modelima iz JRL-a, no bit će kombinovani s unikatnim dizajnom i podešavanjima šasije. Produkcijski GT bi trebao imati domet do 692 kilometra te isporučivati 1.000 KS u najsnažnijoj verziji.

Glover je otkrio da je njegov tim provodio dane iza upravljača "najboljih Jaguara svih vremena" tražeći inspiraciju za "fino podešavanja" novog električnog pogona. Cilj je bio kreirati automobil koji se može voziti dugo bez umora. On je obećao da će nadolazeći automobil donijeti ono najbolje što Jaguar može ponuditi.

"Veliki šef" je također vozio prototip GT-a dostigavši brzinu od 258 km/h te je impresioniran brzinom, ,ubrzanjem, performansama i karakterom.

Nakon što četverovratni GT debituje ove godine, Jaguar će proširiti svoju ponudu s dva nova modela, a to bi trebali biti luksuzna limuzina i SUV.

Glover je istakao da će se Jaguar držati svoje odluke i ostati isključivo električni brend.