Radi se o konceptu Lyriq baziranom na potpuno novoj platformi dizajniranoj ekskluzivno za električne automobile i SUV-ove, a koristit će GM-ovu Ultium modularnu tehnologiju baterija sljedeće generacije. Iz Cadillaca kažu da se baterija sastoji od kombinacije nikla, kobalta, mangana i aluminija te da se koristi 70 posto manje kobalta u odnosu na GM-ove aktuelne baterije.
Baterija od 100 kWh se puni punjačem snage do 150 kW, omogućava raspodjelu težine 50:50 i nizak centar gravitacije. Cadillac želi postići domet od 480 km.
Standardni Lyriq će imati pogon na stražnje točkove, ali će biti dostupna i verzija s dva motora i pogonom na sva četiri točka.
Informacija o performansama zasad nema.
Tehnologija uključuje AR head-up ekran, sistem poništavanja buke i najnoviju verziju Cadillacovog Super Cruise poluautonomnog pomoćnog sistema za vozača koji omogućava hands-free vožnju na više od 320.000 km američkih autoputeva.
U unutrašnjosti je 33-inčni LED ekran koji predstavlja kombinaciju instrument klastera i infotainment ekrana.
Eksterijer predstavlja novo lice Cadillaca, tu su tanka LED prednja i stražnja svjetla, kao i prepoznatljiva maska sa dodatnim LED svjetlima koja "pozdravljaju" vozača kad prilazi vozilu.
Koliko će se koncept razlikovati od produkcijske verzije, ostaje da se vidi.