Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kinezi ove godine premašili Teslu po prodaji električnih auta. Nijemci opet po dizelima i dalje ne vjeruju u Software. Radim u ovoj industriji. Većina auto industrije u EU nema više šansu. Mercedes i Renault (zanimljivo) se drže. Ostali su gotovi. Nokije.
Mala auta srednji rod množinaaaaaa
Vozim Pola, 2010. i bez mane je, fino održavam, prešao ukupno 230.000. Meni nije jasno npr. njemci kupe novo auto i prodaju za 5 godina kao da je istekao vijek trajanja. Je li oni održavaju auta ili voze do prvog velikog servisa?
Voze do servisa, sa malom kilometrazom cijena automobila na trzistu EU je skoro kao i novog. Uz doplatu uzmu drugo novo sto bi dali na skupo servisiranje i opet voze novo. Opravka polovnih vozila kod nas i kod njih se ne mogu uporediti, ti bi recimo svog pola za veliki servis mogao jos jednom kupiti :)
Sta ce mi ispred kafica bolje nego SUV ?
Ford je oduvijek radio na demokratizaciji korištenja automobila. Ford Fusion je istinski nasljednik Golfa 2.
Rješenje je auto poput golfa 4 sa sus motorom, novo do 30000 KM. Išlo bi k'o halva. Nobody cares for small EV cars.
Imaš Dacia Sandero, to ti je maksimum koji možeš danas dobiti za 30k. Inflacija je nažalost sve uništila,vjerovatno i pohlepa. Neki dan je izišao podatak da bi Stojadin u današnje vrijeme koštao 15k eura. E to je to otprilike. Pa za 30k ne možeš ni pristojnog Kineza kupiti.
Evropu unisti pohlepa, proizvodjaci automobila su napravili monopole na svojim trzistima i ne prihvataju zarade ispod 20 milijardi eura godisnje, to je za njih isto kao da posluju sa gubitkom, odma otpustaju strucnjake. Za takvo stanje su krivi politicari poput Olafa koji lobiraju za tajkune. Veci stepen konkurencije vodi kvalitetnijoj ponudi, nizoj cijeni i vecim sansama da se kompanije pozicioniraju na stranim trzistima ;)
Btw. u Evropi se zaboravilo sta znaci rijec konkurentnost, u svim segmentima su trzista podijeljena na par porodica, planska ekonomija zavladala, a to vodi propasti ;)
Polovne elektricne skoro da niko ne želi kupovati