Guanci Automobiles je osnovan u Woodstocku u Illinoisu 1977. godine, a prototip SJJ ima nepogrešiv evropski štih zahvaljujući sportskoj karoseriji od fiberglasa, koju je izradio Chryslerov dizajner Mike Williams uz pomoć Alejandra de Tomasa. Finalni dizajn čak i danas izgleda veoma dobro, odlikuje ga elegantan prednji dio s vitkim usisnikom i skrivenim prednjim svjetlima.
Dalje prema nazad su uočljivi istaknuti bočni otvori i "leteći" podupirači, a na automobilu su 16-inčne felge.
Unutrašnjost je pomalo spartanska, ali sadrži trokraki upravljač i dvobojne presvlake, kao i retro kontrole te Blaupunkt ozvučenje.
Prototip prikazan na fotografijama prešao je svega 336 kilometara, a u oglasu se navodi da ima monokok od aluminija i čelika. Automobil je prvobitno pokretao turbopunjeni Buick V6 motor postavljen u sredini, koji je kasnije zamijenjen 4,0-litarskim V8 motorom iz modela Oldsmobile Aurora. Ovaj motor razvija 253 KS i uparen je s trostepenim automatskim mjenjačem.
SJJ izgleda interesantno te je privukao mnogo pažnje na sajmu automobila u Chicagu 1979. godine, no kompanija Guanci Automobiles se uskoro suočila s problemima. Proizvodnja automobila se pokazala nevjerovatno kompleksnom i skupom, zbog čega je kompanija na kraju nestala, a prototip ostao u porodici Guanci.
John J. W. Guanci je donirao automobil Genius Garage Student Racing Teamu iz Bowling Greena u Ohiju ranije ove godine, a sada je ponuđen na prodaju i vjerovatno nije legalan za cestovnu vožnju.