Taj koncept obuhvaća funkcionalne i inovativne tehnologije koje odražavaju njegove vizije mobilnosti sutrašnjice koje u središte stavljaju čovjeka. Njegovo je ime H1st vision (Human First vision – Vizija u čijem je središtu čovjek).
Riječ je o prekretnici u području mobilnosti, koja objedinjuje 20 konkretnih, operativnih inovacija.
Taj fizički automobil ujedno ima svojeg virtualnog dvojnika u digitalnom svijetu u kojem komuniciraju sustavi koji su trenutačno neovisni (infrastruktura, energija, javne usluge, korisnici drugih kategorija). To omogućuje modeliranje, vizualizaciju i simulaciju raznih slučajeva upotrebe koji mogu nastupiti u stvarnom životu. Zahvaljujući njegovoj povezanosti s okruženjem, H1st vision u stalnoj je komunikaciji s digitalnim i fizičkim ekosustavima. Kao pravo iskustvo koje nadilazi okvire automobilske mobilnosti, H1st vision više je od običnog konceptnog automobila: on je vizija doživljaja mobilnosti sutrašnjice koja je poprimila fizički oblik.
Ovaj tehnološki prototip uključuje 20 inovacija usmjerenih na čovjeka. Sve su operativne: njihova je svrha briga o vozaču, njegovim suputnicima i drugim sudionicima u prometu.
Neke od novosti konceptnog automobila H1st vision su:
- potpuno novi i siguran biometrijski mehanizam kontrole pristupa
- jedinstven doživljaj zvuka unutar vozila
- optimizirani doseg i punjenje vozila
- pomoćnik za praćenje zdravlja vozača i stanja vozila
- preventivna upozorenja za zaštitu putnika i drugih osoba na cesti
H1st vision produkt je stručnog znanja članova ekosustava Software République, od kojih su svi veliki akteri, te perspektivnih startupova odabranih na temelju njihovih jedinstvenih doprinosa. Izradio ga je tim od 100 članova u rekordnom roku od šest mjeseci. Svojim funkcionalnim konceptom povezivanja virtualnog i stvarnog svijeta Software République pokazuje važnost modela otvorenih inovacija u pružanju potpore pravim industrijskim projektima koji pomažu učiniti Europu značajnim središtem mobilnosti budućnosti.
Konceptni automobil H1st vision povezan je fizički i virtualni automobil koji odražava pouzdanu metodu suradnje među partnerima i način na koji tehnologije poduzeća Dassault Systèmes, Orange, ST Microelectronics, Renault Group i Thales nadopunjuju jedna drugu u svrhu razvoja mobilnosti budućnosti. Eric Feunteun, operativni direktor, Software République
20 inovacija integriranih u vozilo
Koncept H1st vision povezuje revolucionarnu tehnologiju mobilnosti usmjerenu na sigurnost i dobrobit putnika s okruženjem.
Ako se približite vozilu, uključuje se softver prepoznavanja položaja tijela i lica da bi se omogućio pristup putničkom prostoru te pokretanje vozila. Na prozoru, a zatim i na središnjoj konzoli, prikazuje se avatar koji služi kao dobrodošlica korisniku i koji mu pomaže upravljati svim dostupnim funkcijama. Audiosustav u čijem je osmišljavanju sudjelovao Jean-Michel Jarre omogućuje bogat doživljaj zvuka, a njegovo kombiniranje s inovativnim mikrofonom prostorno odjeljuje produkciju i prijem zvuka u svakom sjedalu. H1st vision opremljen je i sučeljem za plaćanje u automobilu te pomoćnikom za pametno parkiranje. Radi postizanja održivosti, za izradu ključnih sustava koji pokreću električna vozila i punionica upotrijebljeni su dijelovi od silicijeva karbida, čime je znatno povećana učinkovitost.
Punionice Powerbox funkcioniraju u oba smjera („iz vozila u mrežu”, V2G). Na taj način vaš automobil može prenijeti energiju u mrežu ili pomoći u napajanju vašeg doma u slučajevima povećane potrošnje. Niz fizičkih i virtualnih senzora prate zdravlje putnika i, u slučaju nezgode, H1st vision može uspostaviti mobilni ili satelitski poziv s hitnom službom. Također se prati razina istrošenosti ključnih komponenata vozila kao što su baterija ili gume. H1st vision čak može proizvesti i vlastiti certifikat o stanju vozila.
Virtualni dvojnik u digitalnom gradu prikazuje proširenu povezanost automobila s okruženjem (City 4.0, drugi sudionici u prometu, druga infrastruktura itd.) kako bi se prepoznale moguće opasnosti, zaštitilo osobe koje su u ranjivom položaju i optimizirao protok prometa vozila za spašavanje.