Toyota AE86 debitovala u formi hidrogenskog i električnog koncepta
Riječ je zapravo o dva primjerka Toyote AE86 koja imaju različite pogone.
AE86 H2 koncept je baziran na Trueno karoserijskoj izvedbi s preklopnim svjetlima i karoserijom u dva tona. Automobil izgleda gotovo u potpunosti fabrički izvana, ali je dobio dva hidrogenska rezervoara postavljena u prtljažnik, koji s preuzeti od modela Mirai. Četverocilindrični motor ispod haube je ostavljen u originalnoj formi što je više bilo moguće, ali je dobio modificirane dizne, dovod goriva i svjećice za potrebe hidrogenskog sistema. Japanski proizvođač tvrdi da je razvio automobil na takav način da su i dalje prisutni zvuk i vibracije motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Drugi koncept je AE86 BEV koji ima Levin karoseriju s fiksnim svjetlima. "Ruho" je gotovo identično kao i kod koncepta AE86 H2, a posjeduje prilično zanimljiv pogon. Sistem napajan baterijom koristi električni motor iz hibridnog modela Tundra, bateriju od plug-in hibrida Prius, kao i komponente preuzete od drugih produkcijskih Toyotinih i Lexusovih modela. Ipak, najveće iznenađenje je manuelni mjenjač za koji iz Toyote kažu da je pomogao u raspodjeli težine automobila kako bi bila što bliže originalnoj. Iz kompanije tvrde da automobil nudi unikatno iskustvo vožnje kombinujući angažovanost u vozilu s tri papučice sa "robusnim karakteristikama pogonske sile".
Oba automobila imaju sjedišta koja su zapravo restaurirana, dok su pojasevi napravljeni od recikliranih materijala. Toyota se udružila s nekoliko kompanija kako bi proizvela dva prototipa, no planova za masovnu proizvodnju nema.