Posljednji ručno sastavljen automobil koji je dobio ime po čuvenoj dionici staze u Le Mansu napustio je proizvodne pogone Bentleya u britanskom gradu Crewe, a najveći i najluksuzniji model slavne britanske automobilske kompanije sada je Flying Spur.
U Bentleyu nisu otkrili gdje će završiti posljednji proizvedeni Mulsanne u čijem je kreiranju veliki posao odradio i njihov odjel Mulliner, a zajedno s njim u penziju odlazi i legendarni 6,75-litarski V8 motor koji je rezultat kooperacije Bentleya i Rolls Roycea i u prvom izdanju predstavljen je 1959. godine.
Mulsanne je od predstavljanja posljednje generacije proizveden u više od 7.300 primjeraka, a spomenuti V8 motor u najsnažnijem izdanju (Speed) raspolaže s 537 konjskih snaga i 1.100 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da 5,57 metara dug "raj na točkovima“ iz mjesta do "stotke" stiže za manje od pet sekundi i razvije 305 km/h.