Miura na fotografijama je jedan od samo 150 primjeraka modela P400 SV koje je Lamborghini proizveo, ne računajući ultra ograničenu verziju P400 SV/J koja je poslužila kao ultimativna verzija modela. Lamborghini je predstavio Miuru P400 SV 1971. godine, a iako je ovaj model dijelio mnoge komponente sa "slabijim" modelima, ipak je dobio niz poboljšanja koja su ga učinila mnogo boljim. Podešen je rad bregaste osovine 3,9-litarskog atmosferskog V12 motora te su ugrađeni Weber karburatori, zahvaljujući čemu je snaga povećana za 15 KS, tako da je motor isporučivao 380 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Ova Miura SV jedan je od svega 96 primjeraka s podijeljenim karterom, gdje je mjenjač imao vlastiti sistem podmazivanja odvojen od motora.
Gooding & Company navodi da je riječ o jedinom automobilu lakiranom u Tahitian plavu boju, a posjeduje felge u zlatnoj boji. Kombinacija boja izgleda sjajno, a vrhunsku restauraciju je obavio italijanski specijalist Cremonini Garrozzeria. To znači da automobil izgleda jednako dobro kao kad je izašao iz fabrike. Prednost mu je i činjenica da je dosad imao samo tri privatna vlasnika.
Automobil je napustio Lamborghinijevu fabriku 12. maja 1972. godine te je opremljen klima uređajem koji ima još samo 29 primjeraka SV-a. Unutrašnjost je presvučena sjajnom bijelom kožom.
Automobil je isporučen prvom kupcu u Italiji, koji ga je čuvao 38 godina i prešao manje od 80.000 kilometara.
Procjenjuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 3,5 i 4,25 miliona eura.