Riječ je o motorima koji su pomogli slavnim vozačima Alainu Prostu i Nikiju Laudi da ostvare pobjede. To su 1,5-litarski twin-turbo V6 motori, koji su "ubačeni" u klasične Porscheove karoserije.
Prvi od tri automobila nazvan Championship 85 je dobio V6 motor s F1 specifikacijama, koji je Prost koristio u svom McLarenu 1984., 1985. i 1986. godine.
Agregat iz osamdesetih je priremio Cosworth, koji je prvo rastavio 1,5-litarski V6, potom ugradio nove klipove, ventile, opruge, bregaste osovine, zračnu kutiju, novi izduvni sistem, a također je i poboljšao hlađenje. Na bokovima V6 motora su dva lagana turbopunjača napravljena od titanija, koji su lakši od originalnih za 8 kilograma. Ovi turbopunjači pomažu motoru da isporuči više od 630 KS, a iz Lanzantea kažu da je automobil težak samo 920 kilograma.
Motor "vrti" 10.250 obr/min te je uparen sa prilagođenim 6-stepenim mjenjačem iz Porschea 993. Školjka je ojačana, a u izradi većine panela karoserije korištena su karbonska vlakna.
Automobil je dobio veće karbon keramičke kočnice, Cosworthovu ECU jedinicu i elektroniku F1 specifikacija. Šeme boja na karoseriji oslikavaju dozajn Prostove kacige iz 1985. godine, a na automobilu su 18-inčne Dymag magnezijske i karbonske felge, koje dizajnom podsjećaju na točkove originalnog McLarenovog F1 bolida.
Unutrašnjost je ogoljena s parom Recaro sjedišta, upravljač je presvučen antilopom, a tu su i novi sigurnosni pojasevi.
Prvi primjerak od tri modela 930 Turbo s F1 motorima, koji odaju počast McLarenu iz osamdesetih, pojavit će se u Goodwoodu tokom ljeta.