AirCar je nakon uspješnog međugradskog leta korak bliže produkcijskoj formi.
Letećim automobilom su upravljali njegovi izumitelji, profesor Stegan Kleub u Anot Zajac, a let je obavljen 28. juna. Trajao je 35 minuta, a avion je letio između slovačkih aerodroma u Nitri i Bratislavi. AirCar je tog dana upisao 142. uspješno slijetanje.
AirCar predstavlja kombinaciju automobila i aviona te se može transformisati za manje od tri minute. Krila i rep se mogu izvući i uvući tako da se AirCar lako pretvara iz sportskog automobila u avion. Međutim, za polijetanje mu još uvijek treba pista.
Trenutno postoje dva prototipa, Prototype 1 koristi standardno gorivo i BMW-ov motor od 160 KS s propelerom i balističkim padobranom. Dosad je letio više od 40 sati, a dostigao je brzinu od 190 km/h.
Prototype 2 je snažniji, pokreće ga motor od 300 KS te posjeduje EASA CS-23 certifikat za avione kao i M1 dozvolu za cestu. Posjeduje propeler s promjenjivim nagibom, a očekuje se da će dostizati brzinu od 300 km/h te da će njegov domet iznositi 1.000 km.
Datum dolaska produkcijske verzije AirCara još uvijek nije objavljen, ali s obzirom na razvoj, očekuje se uskoro.