Poznato je da 765LT Spider pokreće 4,0-litarski twin-turbo V8 motor koji razvija 755 KS i koji mu omogućava da od 0 do 100 km/h ubrza za 2,8 sekundi, odnosno do 200 km/h za 7 sekundi prije nego dostigne maksimalnih 330 km/h.
Međutim, u Novitecu su iz ovog motora izvukli još više snage tako da sada isporučuje 855 KS i 898 Nm obrtnog momenta.
Ova poboljšanja su rezultat Novitecovog N-Tronic plug-and-play modula koji je dostupan u tri nivoa. Modul se uključuje direktno u ECU jedinicu te sadrži Novitecove mape za ubrizgavanje, paljenje i kontrolu pritiska turbopunjača.
Kako bi se "oslobodilo" svih 855 KS, ugrađen je toplinski izolirani Novitec Race izduvni sistem visokih performansi, kao i keramikom obložene ulazne cijevi turbopunjača.
Pomenuta poboljšanja su imala značajan utjecaj na performanse tako da McLaren 365LT Spider sada do "stotke" stiže za 2,5 sekundi, a do 200 km/h za samo 6,7 sekundi. Maksimalna brzina je povećana na više od 331 km/h.
Pomenuti izduvni sistem stvari više sportski zvuk i ima efekt poboljšanja performansi, a zahvaljujući termalnoj izolaciji, motorni prostor je hladniji. Kontrola toplote se može dodatno unaprijediti zlatnom oplatom. Završne cijevi izduvnog sistema izgledaju drugačije te su dostupne u različitim verzijama sa ili bez karbona te sa pozlaćenim slojem.
Novitec je pripremio neke karbonske detalje, kao i Vossen felge dostupne u 72 boje s poliranom ili brušenom završnom obradom. Automobil na fotografijama ima 20-inčne prednje i 21-inčne stražnje felge. Zahvaljujući Novitec sportskim oprugama, McLaren je dodatno spušten.
Alcantara je standardna u unutrašnjosti, a paleta boja je ogromna.