Subaru je isporučio McRaeu ovaj 22B u novembru 1998. godine, a riječ je o jednom od tri prototipa ograničenog modela inspirisanog relijem. Nakon toga je proizvedeno 400 automobila za Japan, 16 za Veliku Britaniju i pet za Australiju.
Model 22B je obilježio uspjeh Subaruovog WRC tima koji je osvojio tri vezane konstruktorske titule 1995., 1996. i 1997. godine, kao i 40. godišnjicu japanskog proizvođača.
Ime 22B navodno potiče od brenda cigareta 555, koji je u to vrijeme bio sponzor Subarua WRC.
Automobil pokreće 2,2-litarski EJ22 četverocilindrični motor s turbopunjačem, koji je fabrički deklarisan na 276 KS kako bi se ispoštovao dogovor japanskih proizvođača o performansama, a prema kojem se nije "reklamirala" veća snaga od navedene. Subaru je modificirao mjenjač, kvačilo, pogonsku osovinu, kočnice i ovjes kako bi automobil bio što bliži WRC modelu.
Subaru je prodao jedan od tri 22B prototipa Colinu McRaeu, dok su preostala dva kupili McRaeov suvozač Nicky Grist i David Lapworth iz ProDrivea.
Primjerak na fotografijama je prešao svega 11.802 kilometra, dolazi s aftermarket izduvnim sistemom, no kupac je dobio i originalni, kao i originalne gume.